//
کدخبر: ۱۵۸۳۷۲ //

آخرین اخبار نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس و استقلال و تراکتورسازی

فصل نقل‌وانتقالات با جذابیت خاصی در روزهای سرد زمستانی پیگیری می‌شود.

آخرین اخبار نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس و استقلال و تراکتورسازی
به گزارش فرتاک نیوز،

 پنجره نقل‌وانتقالاتِ زمستانی فوتبال ایران فکر و ذکر فوتبال دوستان ایرانی را ربوده و هواداران تیم‌های بزرگ طی روزهای گذشته شوک‌های مثبت و منفی بسیاری را دریافت کرده‌اند.

ابتدا به کهکشانی‌ترین تیم لیگ هجدهم سری می‌زنیم، تراکتورسازی تا به این لحظه دو دستاورد بسیار بزرگ را در فصل نقل‌وانتقالات زمستانی داشته، تی‌تی‌ها پس از راضی کردن استوکس برای بازگشت، بمب واقعی نقل‌وانتقلات را با جذب کنستانت، بازیکن سابق آث میلان در تبریز ترکاندند.

هنوز مبلغ قرارداد کنستانت با باشگاه تراکتورسازی فاش نشده ولی این‌طور که از شواهد و قرائن پیداست، مدیران متعصب تراکتورسازی با این انتقال، رکورد خرید بازیکن در ادوار لیگ را شکسته‌اند.

هدف بعدی تراکتورسازی در پنجره زمستانی هم سردار آزمون مهاجم نوک تیم ملی است و گویا مدیربرنامه‌های این بازیکن مذاکرات مثبتی هم با زنوزی انجام داده است.

احمد موسوی، نورافکن،محمد حسین کنعانی‌زادگان و تیام، دیگر گزینه‌های باشگاه تراکتورسازی در فصل نقل‌وانتقالات به‌حساب می‌آیند.

مهمترین خروجی تراکتورسازی هم یوسف سیدی بازیکن جنجالی نیم‌فصل نخست این تیم  است که در انتقالی خانوادگی به ماشین سازی پیوست.

-908290

کوین کنستانت - زنوزی

باشگاه پرسپولیس، دیگر تیم قرمزپوش لیگ برتر هم به‌واسطه گرد و خاکی که برانکو به راه انداخته خبرهای زیادی را در بازار نقل‌وانتقالات به‌خود اختصاص است.

قرارگرفتن منشا در سیاهه برانکو، شوکی بود که سرمربی کروات سرخ‌پوشان در پنجره‌ نقل‌وانتقالاتی زمستان به هواداران وارد کرد.

تا به این لحظه منشا، احسان علوان زاده، احمد بهاروندی و شاهین عباسیان بازیکنانی هستند که در نیم‌فصل دوم جایی در اندیشه‌های برانکو نخواهند داشت.

ضمن این که تا به امروز محمد نادری تنها بازیکن جذب شده پرسپولیس در زمستان لقب گرفته، البته مدیران پرسپولیس بنا به درخواست برانکو پیش قراردادی نیز برای ماریو بودیمیر مهاجم دینامو زاگرب ارسال کرده‌اند.

-371350

ماریو بودیمیر

استقلال تهران دیگر تیمی است که این روزهای در مهد توجهات قرار گرفته، مهمترین فعالیت نقل‌وانتقالاتی مدیران استقلال تا به این لحظه راضی کردن مجیدی برای حضور در نیمکت استقلال به‌حساب می‌آید، البته با توجه به بزرگی نام مجیدی به‌نظر می‌رسد سران استقلال تا همینجا در فصل نقل‌وانتقالات سه هیچ از رقبای خود جلو افتاده‌اند.

طولانی شدن روند مذاکرات با سرور جپاروف باعث شده تا باشگاه استقلال به هافبک سابق خود اولتیماتومی 24 ساعته بابت بازگشت بدهد.

کالیب اکوبانف مهاجم غنایی ترابزون اسپور هم محتمل‌ترین گزینه باشگاه استقلال برای خط حمله است. البته آن‌طور که روزنامه استقلال روز گذشته به هواداران خود وعده ترکیدن بمب را داده باید منتظر خبرهای شوکه کننده از این تیم بود.

-418554

مجیدی - شفر

از خروجی‌های استقلال هم باید ان طور نوشت که سید حسین حسینی هنوز نتوانسته رضایت نامه‌اش را برای پیوستن به تیم دیگری دریافت کند، جابر انصاری حاضر به بخشیدن مطالباتش نیست و به همین خاطر روند کنار گذاشتن او از تیم کمی طولانی شده است.

البته باشگاه  با آرش شرقی، گلر اصفهانی تیم امید گالاتاسرای مذاکراتی را انجام داده تا در صورت جدایی حسینی مشکلی از بابت دروازه‌بان نیمکت نشین نداشته باشد.

محسن کریمی و مرتضی آقاخان و داریوش شجاعیان پس از سپری کردن مصدومیتی طولانی مدت در نیم‌فصل دوم به جمع شاگردان شفر اضافه می‌شوند ضمن این که بحث جدایی بازیکنانی مانند تبریزی و میثم تیموری به کلی از بین رفته است.

روند مذاکرات با نورافکن هم برای استقلالی‌ها به کندی پیش می‌رود چرا که تراکتورسازی با مالک متمول خود به‌ دنبال جذب این بازیکن جوان است.

پابلو سزار لئوناردو ولاسکز، بازیکن پاراگوئه‌ای که 192 سانتی متر بلندی قامت دارد بازیکنی است که باشگاه استقلال قصد دارد طی روزهای آینده به جمع شاگردان شفر اضافه کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۸۳۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان