//
کدخبر: ۱۵۷۸ //

مجهز‌ترین ورزشگاه دو و میدانی در خطر فرسودگی

ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران به عنوان مجهزترین کمپ تیم‌های دو و میدانی در خطر فرسودگی قرار دارد.

مجهز‌ترین ورزشگاه دو و میدانی در خطر فرسودگی

ورزشگاه آفتاب انقلاب یکی از مهم‌ترین و مجهزترین کمپ تیم‌های ملی دو و میدانی که در سال 1382 درزمان ریاست علی کفاشیان افتتاح شد این روزها حال خوبی ندارد.

از جمله آسیب‌های این ورزشگاه تخصصی فرسودگی تجهیزات و عدم رسیدگی به فضای سبز این مجموعه بخصوص چمن محل تمرین ورزشکاران است که مسئولان باید به فکر بازسازی این مجوعه باشند.

محمد محسن ربانی مسئول ورزشگاه آفتاب اظهار داشت: این مجموعه ورزشی حدود 12 سال است که به بهره برداری رسیده است. آن زمان ورزشگاه نوساز و خوبی بود، مجموعه آفتاب ورزشگاه تخصصی دو و میدانی است که کلا در اختیار خانواده دو میدانی قرار دارد. بعد از 12 سال قسمت‌هایی از ورزشگاه نیاز به بازسازی و نگهداری دارد.

مسئول ورزشگاه آفتاب انقلاب ادامه داد: چمن این مجموعه مانند زمین چمن فوتبال نیست که هزینه زیادی برای آن پرداخت شود بنابراین رسیدی نشده، به خاطر محدودیت‌هایی همچون صرفه جویی در آب نمی‌توانیم به آن صورت رسیدگی کنیم اما حتما در فکر این موضوع هستیم و قرار است چمن تمرین احیا شود.

وی افزود: موضوع ساخت هرمجوعه‌ای یک بحث است و نگهداری آن بحث دیگر که کلی تر هم است. امیدواریم بتوانیم برنامه‌ها را اجرا کنیم تا با توجه به اینکه این ورزشگاه کمپ تخصصی دو و میدانی است و ملی‌پوشان در آن تمرین و استراحت می‌کنند وضعیت بهتری پیدا کند. مطمئن باشید برای بهبود شرایط هر کاری از دستمان برآید انجام می‌دهیم.

ربانی در پایان تصریح کرد: دوستانی که قبل از ما در ورزشگاه آفتاب انقلاب بودند کارهای بزرگی انجام دادند و زحمات زیای کشیدند و ما هم مطالعاتی کردیم و به فدراسیون انتقال دادیم که قطعا مسئولان فدراسیون هم تلاش می‌کنند به شرایط خوبی برسیم چون این ورزشگاه تنها مجموعه تخصصی دو و میدانی ایران است و وقتی اردوهای نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در اینجا برگزار می‌شود پس در راس اهمیت قرار دارد.

 

منبع: میزان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان