تاریخ انتشار: 1397/10/13 13:19
کد خبر: 115301

یک بام و دو هوای کمیته انضباطی یا بی انضباطی!

تصمیم هاى عجیب، عجولانه و سریالى کمیته انضباطى که باعث تنش در باشگاه ها و صدور بیانیه هاى مختلف شده است
یک بام و دو هوای کمیته انضباطی یا بی انضباطی!

با شروع تعطیلات نیم فصل لیگ برتر و سرد شدن هوا فضاى فوتبال باشگاهى هم رو به سردى مى رود اما کمیته انضباطى در این مدت با صدور احکام مربوط به مسابقات نیم فصل اول، به شدت خود را پرکار نشان داده است که باعث ایجاد تنش و صدور بیانیه های مختلف بین باشگاه ها شده است.

شروع این داستان، از صدور احکام انضباطى دیدار دو تیم سپاهان و پرسپولیس شروع شد که کمال کامیابى نیا از پرسپولیس و کى روش استنلى از سپاهان یک جلسه از همراهى تیمشان محروم و تیم سپاهان به علت پرتاب نارنجک توسط هوادارانش در یک دیدار خانگى محروم از تماشاگر شد و همچنین به علت شکسته شدن شیشه اتوبوس تیم پرسپولیس محکوم به پرداخت جریمه شد.

وقتى این حکم صادر شد دو تیم علاوه بر اعتراض به این حکم اقدام به صدور بیانیه نسبت به هم کردند. تقریبا یک هفته بعد، خبر حکم محرومیت یک جلسه اى برانکو ایوانکویچ بعلت مصاحبه علیه داورى در نشست خبرى بعد از بازى پرسپولیس - ذوب آهن، اعلام شد که باعث اعتراض و صدور بیانیه مسولین تیم پرسپولیس شد که در این بیانیه اذعان داشتند که مربیان سایر تیم ها هم در مورد داورى صحبت کردند ولى هیچگونه محرومیتى نصیب آنها نشده است.

رئیس کمیته انضباطى اعلام کرد پرونده سایر مربیان در دست بررسى است که دیروز اعلام شد امیر قلعه نوعى نیز یک جلسه از همراهى تیمش محروم شده است.

این تصمیم هاى عجیب، عجولانه و سریالى کمیته انضباطى که باعث تنش در باشگاه ها و صدور بیانیه هاى مختلف شده است در حالى گرفته شده است که در بسیارى بازى ها به راحتى از کنار آن رد شدند که نمونه بارز آن، مى توان به دیدار دو تیم پرسپولیس سایپا اشاره کرد که درگیرى فیزیکى شدیدى بین بازیکنان و اعضاى باشگاه رخ داد و حتى سرمربى سایپا که به یکى از خبرنگاران سیلى زده بود حتى به کمیته انضباطى احضار نشد. باید دید این سیستم یک بام و دو هوا کمیته انضباطى تا کجا ادامه خواهد داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36kkoj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آرای کمیته انضباطی در خصوص تیم‌های لیگ برتر فوتبال و فوتسال