//
کدخبر: ۱۵۷۵۶۹ //

ترکیب پرسپولیس در نیم فصل دوم

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در نیم فصل دوم لیگ برتر با دردسری شیرین روبرو است زیرا بازیکنانی سرخپوش شده اند که کار را برای چیدن ترکیب اصلی این تیم سخت کرده اند.

 ترکیب پرسپولیس در نیم فصل دوم
به گزارش فرتاک نیوز،

 پرسپولیس سرانجام محرومیت از دو فصل نقل و انتقالاتی را پشت سر گذاشت و با در اختیار گرفتن مهدی ترابی، سروش رفیعی، مهدی شیری, شریفی ، محمد نادری و ... نیم فصل دوم را متفاوت از قبل شروع خواهد کرد.

در این میان اما برانکو که با دستان خالی و با ترکیبی تقریبا ثابت یکسال را سپری کرد و به نایب قهرمانی آسیا رسید حالا با اضافه شدن بازیکنان جدید دچار دردسر شده است. زیرا از یکسو بازیکنان جدید همگی جزو بازیکنان با تکنیک و تاکتیکی هستند که در نیم فصل دوم به خوبی می توانند به ترکیب اضافه شوند و از سویی ترکیب نیم فصل اول نیز با توجه به تمام مشکلات ترکیبی جا افتاده است که کارهای تاکتیکی و مد نظر این مربی کروات را می تواند انجام دهد.

این در حالی است که تین روزها خبر می رسد اگر قوچان نژاد نیز در مبلغ درخواستی خود تخفیف بدهد نیز شاید پیراهن پرسپولیس را بر تن کند و صحبت هایی نیز مبنی بر بازگشت طارمی زده شده است.

همچنین گفته می شود گادوین منشا در لیست خروجی برانکو قرار دارد و باید دید سرانجام این مهاجم نیجریه ای چه می شود.

برانکو باید سریعا بازیکنان جدید را با تاکتیک های خود آشنا کند و البته هواداران پرسپولیس مطمئن هستند که وی تنها به نام بازیکنان نگاه نمی کند بلکه آمادگی آنها می تواند به ترکیب اصلی پرسپولیس در نیم فصل دوم برساند.

این در حالی است که نیمکت نشین شدن بازیکنان قدیمی تر و خرید های جدید نیز از سویی می تواند پرسپولیس را دچار حاشیه کند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۷۵۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان