//
کدخبر: ۱۵۷۴۹۴ //

تیکۀ سنگین رشید مظاهری به دروازه‌بان استقلال + عکس

رشید مظاهری، در واکنش به پیام منتشر‌شده توسط دروازه‌بان استقلال، پیام کنایه‌آمیزی را منتشر کرد.

تیکۀ سنگین رشید مظاهری به دروازه‌بان استقلال + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

 نام سیدحسین حسینی، دروازه‌بان جوان تیم فوتبال استقلال تهران،  از لیست اصلی تیم ملی برای حضور در جام ملت‌های آسیا خط خورد.

حسینی که به نظر می‌رسد از شرایط خود در تیم استقلال خسته شده و نیمکت‌نشینی را دلیل خط خوردن از لیست بازیکنان تیم ملی می‌داند، روز گذشته با انتشار عکسی از خود در اینستاگرام حاشیه‌ساز شد. در این عکس حسینی در حال بوسیدن لوگوی روی پیراهن تیم استقلال بود و زیر عکس این را نوشته بود: حیف...

پس از این اتفاق، امروز خبرها و شایعات زیادی حول دروازه‌بان آبی‌ها به راه افتاد و بسیاری این حرکت حسینی را به معنای خروج قطعی از تیم استقلال می‌دانستند.

رشید مظاهری، دروازه‌بان تیم  ذوب‌آهن، در واکنش به پُست حسینی امروز پیام کنایه‌آمیزی را  منتشر کرد تا حاشیه‌های بازیکن جوان آبی‌ها را وارد فاز جدیدی کرده باشد.

-677522

پُست اینستاگرامی رشید مظاهری

گفتنی است، این دو بازیکن پیش از این هم سابقۀ کُری‌خوانی با یکدیگر داشته‌اند. مظاهری پس از دیدار فصل گذشتۀ ذوب‌آهن مقابل استقلال در لیگ قهرمانان آُسیا، در اعتراض به داوری در صفحۀ شخصی خود پیامی را منتشر کرد. حسینی هم در واکنش به اعتراض دروازه‌بان ذوب‌آهن، مامه تیام، گل‌زن تیمشان را به او یادآوری کرد. البته این پیامِ سنگربان آبی‌ها بی‌پاسخ نماند و مظاهری طعنه‌ای به  نیمکت‌نشینی حسینی در استقلال زد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۷۴۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان