//
کدخبر: ۱۵۶۶۲۶ //

دوستی خاله خرسه برانکو و قلعه‌نویی برای حفظ ظاهر

دشمنی دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس روابط این دو باشگاه را تحت تاثیر قرار داده است.

دوستی خاله خرسه برانکو و قلعه‌نویی برای حفظ ظاهر
به گزارش فرتاک نیوز،

اهالی فوتبال امیر قلعه‌نویی را هنوز هم به عنوان یک استقلالی می‌شناسند. در مقطعی روابط قلعه‌نویی با برانکو بسیار حسنه شده بود تا جایی‌که در مراسم رونمایی از مجسمه برانکو هم حضور یافت. در آن زمان اهالی فوتبال اختلاف برانکو و قلعه‌نویی با کی‌روش را دلیل این اتفاقات می‌دانستند و حسنه بودن روابط این دو مربی را مرتبط با این مسئله می دانستند.

سید‌جلال حسینی در یکی از مصاحبه‌هایش به عمق این اختلافات اشاره کرد و اعلام کرد دشمنی بین دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان بیرون زمین فوتبال با قدرت و شدت ادامه دارد. حسینی که خودش سابقه بازی در سپاهان را دارد اظهار داشت که طبق ادعای سپاهانی‌ها اگر عزمی برای قهرمان شدن پرسپولیس وجود داشت پس چرا تیم دیگری(سپاهان) قهرمان نیم فصل شد؟

این دشمنی روی سکوها هم ادامه دارد. سپاهانی‌ها بعد از باخت باشگاه پرسپولیس به کاشیما به هر بهانه‌ای پرچم ژاپن را به ورزشگاه خود می‌برند تا به نوعی رقیب خود را تحقیر کنند. این کار آنقدر تکرار شده که صدای بعضی از هوادارن قدیم سپاهان هم در آمده است. استقلال که رقیبه 60 ساله پرسپولیس است، این اندازه روی این موضوع مانور نداشته که سپاهانی‌ها آن را انجام داده‌اند. البته این طبیعت فوتبال است که هوادارن دو تیم برای یکدیگر کری بخوانند. همان‌طور که پرسپولیسی‌ها بعد از اینکه 10 سال نتوانستند قهرمان لیگ برتر بشوند و این موضوع برای آنها تبدیل به یک آرزو شده بود، به یکباره 2 فصل متوالی به این عنوان دست پیدا کردند و این موضوع را وسیله‌ای برای کری خواندن برای هوادارن سپاهان کردند.

اما قصه برانکو و قلعه‌نویی کمی متفاوت‌تر است. به هیچ عنوان نمی‌توان قبول کرد که رابطه خوب ظاهری این دو مربی با یکدیگر عمقی داشته باشد و خالصانه باشد. جای تاسف دارد که فوتبال ما جایی برای دوستی‌های ظاهری و رفاقت‌های سطحی شده ولی در اصل همه می‌دانند که اصل ماجرا چیست.

دعوای پرسپولیس و سپاهان هم به این زودی‌ها تمام نخواهد شد و شک نکنید دودش به چشم تیم‌های دیگر هم خواهد رفت و باید پا‌سوز سیاست‌ها و رفتار‌های غلط برخی از طرفدارن و البته مدیران این دو تیم شوند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۶۶۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان