//
کدخبر: ۱۵۶۳۳۶ //

داغ‌ترین اخبار از نقل‌و‌انتقالات استقلال و پرسپولیس

آخرین اخبار و اطلاعات درخصوص سرخابی‌های پایتخت در فصل نقل و انتقالات را در این مطلب بخوانید.

داغ‌ترین اخبار از نقل‌و‌انتقالات استقلال و پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

بازار نقل‌وانتقالات همواره شایعات و اخبار فراوانی را در دل خود جای می‌دهد. استقلال و پرسپولیس به عنوان دو تیم پرطرفدار کشور همیشه در کانون توجهات قرار دارند. به همین منظور آخرین اخبار نقل‌وانتقالات را تا ساعت 14 به اطلاع شما عزیزان می‌رسانیم. شایان ذکر است این خبر ساعت 22 امشب نیز به روزرسانی خواهد شد.

استقلال

آبی‌های پایتخت از بازگشت جپاروف به ترکیب تیمشان مطمئن هستند و تنها عقد قرارداد رسمی آن باقی‌مانده که پیش بینی می‌شود ظرف 48 ساعت آینده این اتفاق رخ دهد.

از سوی دیگر نیاز شفر به حضور یک مهاجم گل‌زن پس از جدایی گرو، همچنان پابرجاست. مهاجم تنومند غنایی یکی از گزینه‌های جدی استقلال بود اما بعید به نظر می‌رسد کالیب اکوبان راهی تهران شود. زیرا این بازیکن تحت مالکیت باشگاه لیدز انگلستان است و به صورت قرضی در لیگ ترکیه به میدان می رود. جدایی او شاید رقمی در حدود 3 میلیون پوند هزینه داشته باشد که قطعا هیچ تیمی در ایران قادر  به پرداخت آن نیست.

مذاکرات فتحی با حسین حسینی هم ادامه دارد و باشگاه استقلال و شفر ترجیح می‌دهند این گُلر با استعداد را در تیم خود نگه دارند. هرچند برخی پیش‌کسوت‌های استقلال معتقدند او باید این تیم را ترک کند تا به آینده‌اش آسیبی نرسد.

پرسپولیس

در اردوگاه رقیب اوضاع آرامتر دنبال می‌شود. پس از خرید‌های اول فصل، محمد نادری مدافع سابق تراکتور برای عقد قرارداد با پرسپولیس راهی تهران شده است و فردا این موضوع رسمی می‌شود.

از سوی دیگر با منتفی شدن حضور قوچان نژاد، برانکو یک مهاجم خارجی دیگر را در نظر گرفته است که سابقه بازی در لسترسیتی را در کارنامه دارد. مارکو فوتاکس 28 ساله با 196 سانتی‌متر بلندی قامت در حال حاضر با تیمی قرارداد ندارد و می‌تواند به صورت آزاد راهی پرسپولیس شود. مذاکرات ابتدایی توسط واسطه‌ها انجام شده است.

سرخ‌پوشان در صورت جذب نکردن فوتاکس، رو به گزینه‌های داخلی می‌آورند. منشا که از نفت آبادان پیشنهاد رسمی دریافت کرده است آنچنان مورد توجه برانکو نیست و مرد کروات بدش نمی‌آید او را با محمدرضا حسینی در ذوب‌آهن معاوضه کند. حسینی در نیم فصل اول درخشش چشمگیری در ترکیب ذوبی‌ها داشته است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۶۳۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان