//
کدخبر: ۱۵۶۲۲۶ //

یگ گزینه جذاب ! ستاره محبوب در رادار “تراکتورسازی” !

ساسان انصاری بازیکنی که در روزهای اخیر هیچ صحبتی از حضورش در تراکتورسازی نشده بود ولی این باشگاه برای جذب او وارد عمل شده و نامه رسمی را به باشگاه سپاهان ارسال کرده است.

یگ گزینه جذاب ! ستاره محبوب در رادار “تراکتورسازی” !
به گزارش فرتاک نیوز،

در شرایطی که گفته می‌شود باشگاه تراکتورسازی برای حضور پُر قدرت‌تر در نیم‌فصل دوم و حفظ روزهای درخشان دور رفت به دنبال بازگرداندن آنتونی استوکس و لی اروین، ستاره‌های خط حمله‌اش است و می‌خواهد دوباره آنها را در ترکیب ببیند، اما با این حال محمدرضا زنوزی قصد دارد همچنان تیمش را تقویت کند.

مالک باشگاه تراکتورسازی چندی پیش اعلام کرد در همه پست‌ها قصد جذب بازیکن دارند، اما به نظر می‌رسد علاوه بر رایزنی برای بازگرداندن استوکس و اروین، آنها برای جذب قوچان‌نژاد نیز ابراز تمایل کردند و می‌خواهند یکی دیگر از نفرات سابق تیم ملی را به جمع ستاره‌های خود اضافه کنند.

اما در این بین یک گزینه جذاب هم دیده می‌شود؛ ساسان انصاری بازیکنی که در روزهای اخیر هیچ صحبتی از حضورش در تراکتورسازی نشده بود ولی این باشگاه برای جذب مهاجم طلایی پوشان وارد عمل شده و نامه رسمی را به باشگاه سپاهان ارسال کرده است.

ساسان انصاری یکی از نفرات مورد علاقه امیر قلعه‌نویی بوده و در نیم‌فصل اول ۱۲ حضور ثابت داشته و در سه دیدار هم به‌عنوان یار جانشین به میدان رفته که عملکرد او ۴ گل زده بوده و علاوه بر آن در پایه گذاری گل‌های تیمش نیز ایفای نقش کرده است.

قلعه‌نویی که همچنان به دنبال تقویت تیمش در نیم‌فصل است، در سال‌های اخیر نشان داده هیچ علاقه‌ای به از دست دادن نفرات اصلی‌اش در نقل و انتقالات زمستانی ندارد و به همین دلیل شاید انتقال ساسان انصاری به تراکتورسازی منتفی شود ولی ممکن است باشگاه تبریزی در ارائه پیشنهاد و مذاکره با سپاهان، بتواند مسؤولان اصفهانی را برای نهایی کردن این جابه‌جایی متقاعد کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۶۲۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان