//
کدخبر: ۱۵۵۱۶ //

برانکو و قضاونی ناعادلانه در باره او

بعد از شکست پرسپولیس برابر الریان قطر، برخی از منتقدان برانکو از او ایراد گرفته‌اند که معمولا در مسابقات بزرگ نتایج خوبی به دست نمی‌آورد.

برانکو و قضاونی ناعادلانه در باره او
به گزارش فرتاک نیوز،

 این اظهارنظرها از آنجا جدی‌تر شده که پرسپولیس امسال به استقلال و ذوب‌آهن باخته است. با این وجود شاید چنین نتیجه‌گیری عجولانه‌ای زیاد هم درست نباشد. بررسی عملکرد برانکو در دو سال اخیر نشان می‌دهد او بازی‌های بزرگ زیادی را هم با پیروزی پشت سر گذاشته است.

 

امسال پرسپولیس در دو بازی رفت و برگشت از استقلال فقط یک امتیاز گرفت، اما فصل گذشته در دو بازی چهار امتیاز مقابل این تیم به دست آورد. در مورد تراکتورسازی کارنامه برانکو بهتر هم هست. او پارسال در بازی رفت این تیم را در تبریز برد و طلسم 14ساله نبردن پرسپولیس در زمین تراکتورسازی را شکست.

 

بازی برگشت فصل گذشته هم در ورزشگاه آزادی مساوی شد. امسال پرسپولیس بازی رفت را در تبریز برگزار کرد و به نتیجه مساوی بدون گل رسید، اما در بازی برگشت این تیم را با سه گل شکست داد. نفت تهران پارسال در هیچکدام از دو بازی رفت و برگشت مغلوب پرسپولیس نشد، اما امسال که وضع بهتری نسبت به پارسال دارد هر دو بازی را مقابل سرخپوشان واگذار کرده است.

 

پرسپولیس امسال بازی رفت را در اصفهان به ذوب‌آهن باخته، اما بازی برگشت با این تیم در ورزشگاه آزادی هنوز باقی مانده است. در مورد دیدارهای آسیایی هم سرخپوشان فعلا فقط به الریان در زمین حریف باخته‌اند، وگرنه مساوی با الهلال در زمین بی‌طرف آنقدرها هم نتیجه بدی نیست. در هر صورت ممکن است برانکو مرد بازی‌های بزرگ نباشد، اما فعلا برای رسیدن به این نتیجه زود است و باید قضاوت دقیق‌تر در این رابطه را به دست «زمان» سپرد.


 

منبع: فرتاک ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۵۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان