//
کدخبر: ۱۵۵۱۵۸ //

واکنش کرانچار به درگذشت استانکو

کرانچار با اشاره به درگذشت استانکو، مربى باسابقه فوتبال کرواسى گفت: استانکو براى همه ما یک دوست و یک استاد بزرگ بود.

 واکنش کرانچار به درگذشت استانکو
به گزارش فرتاک نیوز،

زلاتکو کرانچار ابتدا درباره بازى فردای تیمش برابر اردن گفت: این مسابقه در چارچوب اردوى دى ماه برگزار مى‌شود و هدف ما حفظ استمرار در انجام مسابقات بیشتر براى اعضاى تیم و ایجاد هماهنگى مناسب بین نفرات است. همچنین مى‌خواهیم با تیم‌هاى غرب آسیا آشنایى بیشترى داشته باشیم، چراکه در مرحله اول بازى‌هاى مقدماتى با دو تیم یمن و عراق هم‌گروه هستیم. اردن، سوریه و عمان هم شباهت‌هاى زیادى به حریفان ما دارند و از این جهت براى ما اهمیت دارد که با چنین تیم‌هایى روبه‌رو شویم.

سرمربى تیم فوتبال امید کشورمان اضافه کرد: در این بازى کیفیت و شایستگى خودمان را ثابت مى‌کنیم همچنین نشان مى‌دهیم که پیروزى‌هاى قبلى ما اتفاقى نبوده است و مى‌خواهیم این آمادگى را در یک بازى خارج از خانه نشان بدهیم. اردن هم حریف قدرتمندى است و انگیزه‌هاى زیادى براى تقابل با تیم ما دارد.

کرانچار در پایان با اشاره به درگذشت استانکو، مربى باسابقه فوتبال کرواسى گفت: استانکو براى همه ما یک دوست و یک استاد بزرگ بود. شنیدن این خبر ما را بسیار متأثر ساخت. او مربى تأثیرگذارى براى فوتبال کرواسى به شمار مى‌رفت و البته در فوتبال ایران نیز از جایگاه ویژه‌اى برخوردار بود. از همین جا مراتب تأسف و ناراحتى خودم و کلیه مربیان تیم امید را به دلیل این واقعه تلخ اعلام مى‌کنم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۵۱۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان