تاریخ انتشار: 1397/10/02 13:22
کد خبر: 116618

صورت های مالی سرخابی ها؛دردسری جدید برای خریداران واقعی!

وزارت ورزش توانست طرح خصوصی سازی باشگاه های استقلال و پرسپولیس را به تصویب هیات دولت برساند.
صورت های مالی سرخابی ها؛دردسری جدید برای خریداران واقعی!

هفته قبل بود که مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به صورت رسمی اعلام کرد طرح خصوصی سازی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس با تلاش این وزارتخانه به تصویب هیات دولت رسید و هر دو باشگاه مهیای واگذاری به بخش خصوصی می‌شوند.

در اولین واکنش‌ها مشخص شد سازمان خصوصی سازی باید مثل دوره‌های قبل، فعالیت هایش را آغاز کرده و به بررسی شرایط واگذاری دو باشگاه مشغول شود. یکی از نخستین فعالیت‌های این سازمان، تشکیل دو کارگروه است؛ کارگروه اول وظیفه قیمت گذاری و شروع مزایده و همچنین ساختن قوانین واگذاری را برعهده دارد و گروه دوم کمیته تسویه است که از زمان واگذاری تا زمان تکمیل حسابرسی مالی فعالیت می‌کند.

حالا با شروع فاز نخست کار، بار دیگر بحث بررسی صورت‌های مالی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به میان آمد. بحثی که باید خیلی زود به سرانجام برسد. البته مدیران دو باشگاه به صحت حسابرسی ماه‌های اخیر اطمینان دارند، اما احتمال بررسی مجدد تمام صورت‌های مالی وجود دارد.

این موضوع می‌تواند بین یک هفته تا ۴۰ روز به طول بیانجامد و سرعت ورود باشگاه‌ها به مزایده رسمی را کاهش دهد که خودش دردسری برای خریداران واقعی سهام دو باشگاه به حساب می آید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rgwjb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 باشگاه پرسپولیس باید به دست اهلش برسد که دلسوز باشد!