//
کدخبر: ۱۵۴۷۵۰ //

برتری بی دردسر بایرن مونیخ برابر فرانکفورت

بایرن مونیخ موفق شد با 3 گل برابر فرانکفورت به پیروزی برسد.

برتری بی دردسر بایرن مونیخ برابر فرانکفورت
به گزارش فرتاک نیوز،

بایرن مونیخ که در هفته های اخیر نتایج خوبی می گیرد، امشب نیز با دبل فرانک ریبری و تک گل رافینیا موفق شد فرانکفورت را مغلوب کرده و فاصله شش امتیازی با دورتموند صدرنشین را حفظ کند.

اولین فرصت بازی در دقیقه 7 برای فرانکفورت ایجاد شد اما ضربه والی داکاستا با اختلاف کمی از کنار دروازه بایرن مونیخ بیرون رفت. در دقیقه 13 داوید آلابا با یک ضربه ایستگاهی فرصت خوبی برای زدن گل اول بایرن داشت اما شوت محکم او توسط ترپ مهار شد.

دقایقی بعد و در دو صحنه متوالی، سوله و توماس مولر می توانستند دروازه فرانکفورت را باز کنند اما دروازه بان حریف تیمش را نجات داد.

 

در نهایت حملات پردامنه بایرن مونیخ در دقیقه 3 جواب داد و این تیم به گل رسید. پاس فوق العاده لواندوفسکی درون محوطه به ریبری رسید و او نیز در موقعیتی مناسب در مقابل دروازه موفق شد گل اول را به ثمر برساند.

در اواخر نیمه اول بایرن تا آستانه زدن گل دوم نیز پیش رفت اما ضربه سر توماس مولر به دیرک دروازه برخورد کرد و در نهایت بایرن مونیخ با پیروزی 0-1 راهی رختکن شد.

اولین فرصت نیمه دوم در دقیقه 55 برای بایرن ایجاد شد اما ضربه فرانک ریبری روی پاس لواندوفسکی از کنار دروازه فرانک به بیرون رفت.

در ادامه جریان بازی بسیار آرام شد و دو تیم قادر نبودند موقعیت خاصی روازه یکدیگر خلق کنند. در دقیقه 72 جوویچ با یک ضربه محکم شانس خود را برای باز کردن دروازه نویر امتحان کرد اما ضربه او راهی به دروازه بایرن نیافت.

اما در دقیقه 80 بایرن مونیخ به گل دوم رسید. فرانک ریبری بعد از یک و دو با کیمیچ موفق شد با یک ضربه دقیق به گوشه دروازه گل دوم خودش و بایرن را به ثمر برساند. 

 

اما این پایان کار نبود و در دقیقه 90 رافینیا موفق شد روی پاس توماس مولر گل سوم را نیز به ثمر برساند و بایرن با 3 گل فرانکفورت را مغلوب کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۴۷۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان