//
کدخبر: ۱۵۴۶۳۹ //

رئال مادرید دست‌بردار ستاره جوان دورتموند نیست

هافبک 18 ساله زنبورها با درخشش خود در بوندسلیگا در رادار تیم‌های مطرح اروپایی قرار گرفته است.

رئال مادرید دست‌بردار ستاره جوان دورتموند نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

جیدون سانچو، هافبکی که تنها 18 سال سن دارد با درخشش در ترکیب بورسیا دورتموند در حال تبدیل شدن به یک فوق ستاره قرار دارد.

سانچو که از آکادمی منچسترسیتی نامی برای خود دستو‌پا کرده است، با پیوستن به جمع زنبورها در حال گذراندن پله‌های ترقی است؛ به‌طوری که دو تیم مطرح انگلیسی و اسپانیایی (منچستریونایتد و رئال مادرید) خواهان جذب او بودند اما موفق به این کار نشدند.

لوس بلانکوس، پیش از اینکه سانچو به آلمان برود، به دنبال کشف استعدادهای برتر بود و قصد داشت که این هافبک آینده‌دار را به برنابئو بیاورد و حتی کهکشانی‌ها یک پیشنهاد مالی فوق‌العاده هم به سیتی دادند، اما جیدون تصمیم گرفت که راهی دورتموند شود.

البته جیدون تنها بازیکنی نبود که پیشنهاد رئال را رد کرد؛ الکساندر ایساک هم باوجود اینکه پیشنهاد خوبی از لالیگا داشت، حاضر به بازی در این لیگ نشد و راهی بوندسلیگا شد. اما بار دیگر تیم‌های مطرحی چون رئال، بارسا و بایرن به دنبال او هستند که به نظر می‌رسد برای جذب این هافبک فاصله چندانی نداشته باشند.

قطعا تیمی که حسرت خواهد خورد منچسترسیتی است که چرا به همین راحتی جوان بااستعداد خود را از دست داده‌اند؛ اما این باشگاه در تلاش است که حداقل دیگر ستاره جوان خود یعنی فیل فودن را از دست ندهد. لازم به ذکر است که سران سیتی به تازگی با فودن تمدید قرارداد کردند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۴۶۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان