تاریخ انتشار: 1397/10/01 01:17
کد خبر: 116783

واکنش مدیر برنامه جهانبخش به صحبت های امیر عابدینی

امیر هاشمی‌ مقدم، مدیر برنامه‌های علیرضا جهانبخش نسبت به صحبت‌های امیر عابدینی واکنش نشان داد.
واکنش مدیر برنامه جهانبخش به صحبت های امیر عابدینی

امیر هاشمی‌مقدم در مورد صحبت‌های امیر عابدینی که گفته است علیرضا جهانبخش معرفت فوتبالی نداشته و از علی کولیوند، یکی از مربیان قدیمی خود اسمی نمی‌آورد، گفت: بسیار تعجب کردم که چنین صحبتی را از دهان آقای عابدینی شنیدم و بسیار متأسف شدم. در درجه اول باید بگویم کلمه‌ای که آقای عابدینی به کار می‌برد و «بی معرفتی» را در آستانه جام ملت‌های آسیا به بازیکن تیم ملی نسبت می‌دهد، بسیار تأسف‌آور است.

وی افزود: اگر مربی نیک و خوب علیرضا از این بازیکن دلخور باشد، خودش به علیرضا می‌گوید و احتیاجی نیست آقای عابدینی این را بگوید. از او می‌خواهم دیگر چنین کلامی را درباره علیرضا به کار نبرد, اگر صحبت از بی‌معرفتی باشد هزار و یک داستان درباره آقای عابدینی وجود دارد که خواهم گفت تا مشخص شود بی‌معرفت کیست. اگر خود عابدینی هم می‌خواهد چنین چیزی را بگوید، می‌تواند با علیرضا تماس بگیرد و در این باره صحبت کند، نه اینکه مقابل دوربین بنشیند و درباره یک بازیکن پاک و نیک این‌گونه صحبت کند.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان، مربی شاغل در هلند و مدیربرنامه‌های علیرضا جهانبخش در این خصوص تصریح کرد: جالب است که آقای عابدینی درباره علیرضا جهانبخش این‌گونه صحبت کرده است، اما باید بگویم وقتی شبکه فوکس اسپورت هلند می‌خواست مستندی را درباره این بازیکن بسازد، علیرضا به این شرط قبول کرد که آنها به داماش بروند و از تمام مربیانش فیلم بگیرند. آقای عابدینی حتماً این فیلم را هم ندیده است که این‌گونه صحبت می‌کند. امیدوارم که این صحبت‌ها دیگر تکرار نشود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k7k9d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یک ایرانی، عامل انتقال پورعلی گنجی به لیگ برتر انگلیس