//
کدخبر: ۱۵۴۰۹۵ //

تهدید بزرگ برای پرسپولیس ؛ ستاره ای که قصد جدایی دارد

خطر از دست دادن یکی از بهترین بازیکنان سال های اخیر پرسپولیس، سرخپوشان را تهدید می کند.

تهدید بزرگ برای پرسپولیس ؛ ستاره ای که قصد جدایی دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

هافبک عرافی سرخپوشان دو سال پیش با اجازه سرمربی پرسپولیس به این تیم پیوست ولی در اوایل فصل با ورود ستاره هایی چون رفیعی و مسلمان فرصت چندانی به او نرسید، بشار رسن ولی در لیگ قهرمانان آسیا از کمترین فرصتی که در اختیار داشت بهترین استفاده را برد و خود را ثابت کرد.

هافبک جوان عراقی با جدا شدن رفیعی و البته نیمکت نشینی محسن مسلمان توانست خود را به ترکیب تحمیل کند و از همان ابتدا نشان دهد که توانایی قرار گرفتن در ترکیب و درخشیدن به عنوان یک ستاره را دارد.

بشار رسن در این فصل در بیشتر دیدارهای سرخپوشان پایتخت مقابل حریفان به میدان رفت و چه در لیگ برتر و چه در لیگ قهرمانان آسیا ستاره بی چون و چرای پرسپولیسی ها بود. بشار در این فصل در تیم ملی عراق هم ستاره بود و دریبل دیدنی او به دیبالا در بازی دوستانه برابر آرژانتین از او چهره‌ای محبوب در کشورش ساخت.

نکته حائز اهمیت این است که قرارداد این بازیکن ارزنده در این فصل با پرسپولیسی ها رو به پایان است و با توجه به تاکید سرمربی پرسپولیس و همچنین کاپیتان این تیم مسئولان باشگاه پرسپولیس هنوز نتوانسته اند قرارداد وی را تمدید کنند. با این حال خبر می رسد که دو باشگاه قطری و اماراتی نیز با توجه به درخشش وی در دیدارهای سرخپوشان، خواهان جذب این بازیکن هستند و حتی به او پیشنهاد یک میلیون دلاری نیز داده اند ولی هافبک جوان عراقی هنوز در این مورد واکنشی از خود نشان نداده است.

آنچه مسلم است در صورتی که باشگاه پرسپولیس تعلل نماید یکی از بهترین بازیکنان خود در سال های اخیر را در پایان فصل از دست خواهد داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۴۰۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان