//
کدخبر: ۱۵۴۰۹ //
عملکرد دو گانه پرسپولیسی ها در ایران و آسیا؛

برانکو برای این ضعف چاره ای بیندیشد

پرسپولیس که در لیگ برتر از یک انسجام دفاعی بسیار مطلوبی بهره می‌برد و یک آمار رویایی و کم نظیر از خود به جای گذاشته است اما در لیگ قهرمانان آسیا دارای یکی از ضعیف ترین خطوط دفاعی این مسابقات است.

برانکو برای این ضعف چاره ای بیندیشد
به گزارش فرتاک نیوز،

شاگردان برانکو فاز تدافعی لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا دو عملکرد کاملا متفاوت دارند که به هیچ عنوان قابل مقایسه با هم نیستند.

 

پرسپولیس که در لیگ برتر از یک انسجام دفاعی بسیار مطلوبی بهره می‌برد و یک آمار رویایی و کم نظیر از خود به جای گذاشته است، در لیگ قهرمانان آسیا دارای یکی از ضعیف ترین خطوط دفاعی این مسابقات است.

 

سرخ پوشان تهران ۲۴ بار در لیگ برتر به میدان رفته‌اند که در این ۲۴ بازی تنها ۹ گل دریافت کرده اند و متوسط ۰/۷۹ گل خورده در هر بازی دریافت کرده اند که این تعداد گل خورده حتی بهتر از استانداردهای روز اروپا است.

 

اما همین تیم در لیگ قهرمانان آسیا وضعیتی اسفناک دارد. آنها در تنها ۳ دیداری که در این مسابقات انجام داده اند، ۶ بار تسلیم حریفان شده‌اند تا با به جای گذاشتن معدل ۲ گل برای هر بازی، آماری ضعیف از خود به جای گذاشته باشند.

 

آنچه مسلم است، پرسپولیس آسیایی و پرسپولیس ایرانی دو چهره کاملا متفاوت با هم دارند و شاید اگر برانکو بتواند چهره آسیایی تیمش را به آنچه که در لیگ برتر از آن می بینیم نزدیک کند، توفیقات این تیم در آسیا بیشتر خواهد شد. در غیر اینصورت مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر می تواند یک ناکام بزرگ آسیایی باشد.


 

منبع: فرتاک ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۴۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان