//
کدخبر: ۱۵۳۴۱۰ //

جزئیات جدید از پشت پرده ماجرای قرارداد جنجالی بیرانوند و استقلال

علیرضا بیرانوند در برنامه فصل داغ فوتبال مدعی شد هدف استقلالی ها از مذاکره با او پایین آوردن مبلغ قرارداد مهدی رحمتی بوده است.

جزئیات جدید از پشت پرده ماجرای قرارداد جنجالی بیرانوند و استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

پس از پاسخ تند علیرضا بیرانوند به رحمتی، حاشیه‌های بسیاری از جمله انتشار پیام‌های طعنه‌آمیز از سوی بازیکنان استقلال و پرسپولیس تا مصاحبه‌های افراد مختلف در این باره ، اتفاق افتاد.

ماجرا از جایی شروع شد که پس از تساوی بدون گل استقلال برابر پدیده مهدی رحمتی در مصاحبه ای به کنایه مطالبی را علیه پرسپولیس بیان کرد که می توانید اینجا ببینید.

و در سوی دیگر علیرضا بیرانوند ، در پایان دیدار پرسپولیس برابر پارس جنوبی جم در هفتۀ پایانی نیم‌فصل اول لیگ برتر، در مصاحبه‌ای، پاسخ اظهارات مهدی رحمتی را داد که این مصاحبه را می توانید اینجا ببینید.

در همین راستا ، روز گذشته علی نظری‌ جویباری، معاون پیشین باشگاه استقلال در افشاگری جالب، مدعی شد که بیرانوند چندسال قبل به دفتر او رفته و حتی با باشگاه به توافق نهایی رسیده است اما مظلومی خواستار حضور رحمتی در دروازه تیم شده و به همین دلیل حضور بیرانوند در تیم استقلال منتفی شده است.

اما نکته جالب اینجاست که علیرضا بیرانوند تیر ماه سال جاری در برنامه زنده فصل داغ فوتبال (که در زمان برگزاری مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ از شبکه ورزش پخش می شد) خودش درباره این مساله صحبت کرده بود و مدعی شده بود استقلال فقط برای کم کردن مبلغ قرارداد بازیکن خودش در آن زمان با او مذاکره کرد و این کار را بی احترامی خواند.

بیرانوند درباره مذاکراتش با باشگاه استقلال گفت :

     من موقعی که جوانان نفت بازی می کردم با پرسپولیس صحبت کرده بودم . می خواستند من را برای سهمیه ببرند. دو سه بار هم من را به باشگاه استقلال کشاندند و با من صحبت کردند هنگامی که آقای مظلومی قرار بود به استقلال بیاید. یک جورهایی من را به دفتر باشگاه استقلال کشاندند.

علیرضا بیرانوند پیش از این بارها مدعی شده بود علیرضا منصوریان پس از خبر توافقش با پرسپولیس، او را تهدید کرده بود که روزگارش را تیره و تار خواهد کرد که این افشاگری ها علیه او از سوی استقلالی ها  ممکن است با ادعای گذشته بیرانوند مرتبط باشد !

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۳۴۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان