//
کدخبر: ۱۵۲۷۷۲ //

مهره‌های گمشده پازل شفر آژیر خطر را برای مدعیان به صدا در می آورد؛لحظه شماری استقلال برای نیم‌فصل دوم !

این نتایج و ایام شیرین آبی‌ها دستاورد صبر، همدلی و ثبات کادرفنی استقلال است. ترکیب استقلال غیرقابل پیش‌بینی شده است و بازیکنان برای حضور در ترکیب باید بیش‌ازپیش بجنگند، تلاش کنند و این درست همان هدفی است که هواداران منتظر آن بودند و شفر در تحقق آن خلاف وعده نکرد. حالا استقلالی‌ها برای شروع یک نیم‌فصل رویایی لحظه‌شماری می‌کنند.

مهره‌های گمشده پازل شفر آژیر خطر را برای مدعیان به صدا در می آورد؛لحظه شماری استقلال برای نیم‌فصل دوم !
به گزارش فرتاک نیوز،

با حضور مربیان ایرانی در استقلال و نتایج غیرقابل قبولی که در فصول اخیر کسب کردند، شرایط برای هواداران به قدری وخیم بود که پس از روی کار آمدن وینفرد شفر آلمانی در فصل گذشته اگر استقلال در دو بازی متوالی موفقیت کسب می‌کرد یا در نیمه دوم بازی بر حریف غلبه می‌کرد، از جانب بینندگان تلویزیونی و هواداران این تیم مورد بحث قرار می‌گرفت و به نوعی بازیکنان و یا مربی تیم تحسین و مورد تشویق قرار می‌گرفتند. مرد باتجربه آلمانی زودتر از موعد مقرر و در همان ابتدای کار توانست در لیگ و آسیا نتایج مهم و فوق‌العاده‌ای بدست آورد و هواداران در فصل جدید لیگ‌برتر با آغوش باز و این بار متفاوت‌تر از سایر مربیان تاریخ باشگاه از او استقبال کردند.

با آغاز فصل جدید و تحولات جدید باشگاه که با تغییرات مدیریتی و جدایی بازیکنان مهم و کلیدی همراه شد، هر چند شروع فصل جدید توسط وینفرد شفر بهتر از سایر مربیان قبلی آغاز نشد، اما با یک مقایسه ساده می‌توانستیم نتیجه بگیریم که با توجه به آنچه که استقلال در مایه داشت چندان دور از انتظار نبود. هوادارانی که طعم پیروزی‌های شیرین در لیگ قهرمانان آسیا علی‌الخصوص برابر ذوب‌‌آهن را چشیده بودند و بازی‌های بدیع تیم رویایی آن مقطع استقلال را نظاره‌گربودند، با دیدن نتایج اوایل فصل حسابی شوکه شده بودند. تیم، تاکتیک و آنچه که می‌دیدند با خواسته آن‌ها مغایرت داشت. حتی پیروزی‌های خفیف و متوالی نیز نمی‌توانست آنها را ارضا کند و این انتظارات غیرمعقولی بود که استقلالی‌ها پدید آورده بودند. انتظاراتی که جز فشار روی تیم و به حاشیه‌بردن بازیکنان فعلی و کادرفنی موجود در یک مقطع کوتاه دستاورد و حاصل دیگری نداشت.

گرچه بردهای متوالی و پرگل استقلال در چند بازی اخیر مقابل تیم‌های میانه جدولی شائبه‌هایی را بوجود آورد، اما درخشش و نمایش قابل‌قبول استقلال مقابل پدیده‌مشهد که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است روی تمام این ادعاها خط بطلان کشید. فراموش نکنیم که اتفاقات و حاشیه‌های تلخ بازی با پدیده برای آبی‌پوشان به اندازه یک باخت روی دوش آن‌ها سنگینی می‌کند، اما هیچ تلخی بی‌پایان نیست و اگر روند صعودی استقلال ادامه داشته باشد، آنها باید منتظر چشمک کاپ قهرمانی لیگ‌برتر باشند.

این نتایج و ایام شیرین آبی‌ها دستاورد صبر، همدلی و ثبات کادرفنی استقلال است. ترکیب استقلال غیرقابل پیش‌بینی شده است و بازیکنان برای حضور در ترکیب باید بیش‌ازپیش بجنگند، تلاش کنند و این درست همان هدفی است که هواداران منتظر آن بودند و شفر در تحقق آن خلاف وعده نکرد. حالا استقلالی‌ها برای شروع یک نیم‌فصل رویایی لحظه‌شماری می‌کنند. نیم‌فصلی که استقلال با تقویت و اضافه‌شدن مهره‌های گمشده پازل شفر می‌تواند آژیر خطر را برای سایر مدعیان به صدا درآورد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۲۷۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان