//
کدخبر: ۱۵۲۶۶۵ //

مشکل بزرگ تراکتورسازی در نیم‌فصل دوم!

تراکتورسازی تبریز از همان جایی ضربه می‌خورد که دو خارجی جدا شده این تیم، هفته‌ها پیش برای تی‌تی‌ها دردسرساز شدند.

مشکل بزرگ تراکتورسازی در نیم‌فصل دوم!
به گزارش فرتاک نیوز،

تراکتورسازی تبریز در آخرین نبرد نیم‌فصل اول خود در برابر فولادخوزستان تازه احیاء شده تن به شکست داد تا مردان تقوی با ذهنیتی اندوه‌زده به تعطیلات بروند و مسیری که به سختی آن را تا به این‌جای کار طی کرده بودند را دوباره از سر بگیرند!

تراکتورسازی در دیدار نبرد برابر فولادخوزستان کلکسیونی از اشتباهات فردی ستاره‌های خود  را به نمایش گذاشت تا درصد چشمگیری از سهم این شکست، از آن بازیکنانی ناآماده چون مسعود شجاعی و احسان پهلوان و ... باشد که در میانه میدان و خط حمله تمامی توپ‌ها را به بازیکنان با انگیزه فولاد هدیه کردند تا این شکست خانگی رقم بخورد و تقوی متحمل نقدهای نه چندان شیرینی شود.

تراکتوری‌ها در خط هافبک از قدرتی ماورایی برخوردارند که قادر خواهد بود هر رقیبی را به زانو دربیاورد، در هفته‌های اخیر، این اولین نمایش بد خط میانی تی‌تی‌ها بود که در دنیای فوتبال امروزی امری بسیار بدیهی محسوب می‌شود! چرا که تمام ستارگان دنیا از فراز و فرود بهره می‌برند و ستارگان تراکتور نیز از این قاعده مستثنی نیستند، اما ضعفی که منحصرا در این روزها سرخ‌های تبریز را آزار می‌دهد، ضعف بزرگ آنها در خط حمله است! جایی که تمام توپ‌ها بی‌هدف لو می‌روند تا حسرت حاصل شدن گل، در اردوی پرتلاش تراکتور باقی بماند.پ

محمد تقوی و دستیارانش می‌بایست در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به هر شکلی که شده خط حمله خود را تقویت کنند، ضعف بزرگ آنها در زمینه گلزنی می‌تواند دردسرهای بیشتری را در نیم‌فصل دوم پدید بیاورد که رهایی از آن ناممکن خواهد شد! این شکست خانگی آخرین هشداری بود که می‌توانست به نیمکت سرخ‌های تبریز یادآورد مشکلاتشان باشد، چرا که پس از این دیگر هشداری در کار نخواهد بود و بحران است که اردوی تی‌تی‌ها را فرا خواهد گرفت! بحرانی که آنتونی استوکس و لی اروین به ناجوانمردانه‌ترین شکل ممکن آن را به تقوی هدیه کردند!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۲۶۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان