//
کدخبر: ۱۵۲۶۵ //

چرا هافبک پرسپولیس به تیم ملی دعوت نشد؟/ چه کسی مقصر این موضوع بود؟

خطا روی فرزاد حاتمی در آخرین ثانیه‌های نبرد پرسپولیس با تراکتورسازی، تنها نقطه سیاه کارنامه کمال کامیابی‌نیا در طول فصل بود.

چرا هافبک پرسپولیس به تیم ملی دعوت نشد؟/ چه کسی مقصر این موضوع بود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

ستاره شماره 11 پرسپولیس تحت‌تاثیر بازی ذهنی بازیکن روبرو قرار گرفت و با یک خطای خشن، از ادامه مسابقه و البته از دربی پایتخت محروم شد. اگر برانکو، رضایت می‌داد که کمال را بعد از گل سوم از زمین بیرون بکشد، اگر کامیابی‌نیا کمی باهوش‌تر بود و خودش را از این برخورد کنار می‌کشید، شاید نتیجه قرمزها در شهرآورد نیز متفاوت می‌شد.

 

همه این اما و اگرها، چیزی را برای کمال تغییر ندادند. او کشنده‌ترین کارت قرمز سال را دریافت کرد و با واکنش‌های بعدی، چند مسابقه دیگر را نیز از دست داد تا ایوانکوویچ راه‌های متفاوتی را برای جایگزینی او امتحان کند و همیشه، به بن‌بست برسد. بر خلاف مرد کروات نیمکت پرسپولیس که نمی‌تواند تیمش را بدون کمال تصور کند، کارلوس کی‌روش فهرست تازه‌اش را بدون این بازیکن بسته است.

 

از آغاز درخشش در پرسپولیس، کامیابی‌نیا همیشه بخشی از فهرست‌های سی‌کیو بوده اما به نظر می‌رسد غیبت در دیدارهای گذشته لیگ‌برتر، سرنوشت ملی این بازیکن جنگجو را تحت‌تاثیر قرار داده است.  استقلال، سپاهان و نفت‌تهران،  تنها رقبایی بودند که کامیابی‌نیا به خاطر کارت قرمز بازی با تراکتور فرصت رویارویی با آن‌ها را از دست داد. او با همین کارت، از حضور در اردوی تیم ملی برای دو بازی حساس و تعیین‌کننده با قطر و چین نیز محروم شد تا شاید با این تلنگر، دقت بیشتری در زمین به خرج بدهد و از برخوردهای دردسرساز، اجتناب کند. کمال یکی از بهترین هافبک‌های دفاعی حال حاضر فوتبال ایران است اما برای بازگشت به تیم ملی، باید یکی از باهوش‌ترین‌ها نیز باشد.


 

منبع: فرتاک ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۲۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان