//
کدخبر: ۱۵۲۶۲۵ //

خبر خوش و امیدوار کننده برای پرسپولیسی ها از دیدار با پارس

سرخپوشان پایتخت در سه سال اخیر با پیروزی نیم فصل را به پایان رساندند و حالا امیدوارند با برتری برابر پارس، این رکورد خود را ادامه دهند.

خبر خوش و امیدوار کننده برای پرسپولیسی ها از دیدار با پارس
به گزارش فرتاک نیوز،

مصاف پرسپولیس و پارس جنوبی جم آخرین دیدار سرخ ها در نیم فصل اول لیگ هفدهم خواهد بود. آن ها در ۱۴ بازی قبلی علی رغم کمبود نفرات و مشکلات دیگر توانستند ۲۸ امتیاز بگیرند و با حفظ میانگین ۲ امتیاز در هر بازی، در قامت یک مدعی ظاهر شوند. شاگردان برانکو ایوانکوویچ البته برخلاف فصول قبلی نتوانستند در بازی های بزرگ و تقابل برابر استقلال، سپاهان و تراکتورسازی پیروز شوند که اگر در یکی از این بازی ها برنده بودند، حالا با کسب ۳ امتیاز از بازی با پارس، قهرمان نیم فصل می شدند.

در سه سال قبلی پرسپولیس همیشه آخرین بازی نیم فصل را با برد سپری کرده است. آن ها در لیگ پانزدهم موفق شدند با ۲ گل راه آهن را در ورزشگاه شهر قدس شکست داده و برای اولین بار با برانکو به جمع ۴ تیم برتر ایران برسند. فصل بعد سیاه جامگان در روز گلزنی رضاییان، کامیابی نیا و طارمی مقابل پرسپولیس در هم کوبیده شد. سرخ ها با آن پیروزی صدرنشینی خود را تثبیت کردند.

سال پیش قرمزها در خارج از خانه مقابل سپیدرود قرار گرفتند و در شرایطی که بازی گره خورده بود، توانستند با گل دقیقه ۸۱ علی علیپور به برد برسند و بهترین نیم فصل خود با برانکو را به پایان برسانند.

حالا پرسپولیس بار دیگر در خانه آخرین بازی نیم فصل را انجام خواهد داد و به نظر می رسد کسب برد برابر پارس جنوبی، از اهمیت بسیار زیادی برای برانکو ایوانکوویچ برخوردار است چرا که با برد در این بازی نه چندان سخت، حداقل با قرارگیری در رده دوم نیم فصل را به پایان خواهد رساند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۲۶۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان