//
کدخبر: ۱۵۲۳۰۸ //

جنگ استقلال با لشگر هماهنگ پدیده/ شفر و یحیی در بهترین شرایط بهم رسیدند

در بازی عقب افتاده هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های استقلال و پدیده خراسان در ورزشگاه آزادی مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند.

جنگ استقلال با لشگر هماهنگ پدیده/ شفر و یحیی در بهترین شرایط بهم رسیدند
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم‌های فوتبال استقلال و پدیده خراسان در دیدار عقب افتاده از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال، امروز (پنجشنبه) از ساعت 16:15 در ورزشگاه آزادی به قضاوت محمدحسین زاهدی‌فرد به مصاف هم خواهند رفت.

این دیدار به دلیل در پیش بودن فینال لیگ قهرمانان آسیا در تاریخ مقرر برگزار نشد تا یحیی گل‌محمدی، سرمربی پدیده به برنامه‌ریزی سازمان لیگ اعتراض کند. سرمربی پدیده اعتقاد داشت که استقلال در آن مقطع شرایط خوبی نداشت و از لحاظ حرفه‌ای این مسئله می‌توانست به سود تیمش باشد. شاگردان وینفرد شفر در سه هفته گذشته سه پیروزی کسب کرده، 9 گل به ثمر رسانده و گلی نخورده‌اند. استقلالی‌ها در 11 بازی تنها 9 گل زدند، اما در سه بازی آخر با بازی‌های پرگل از زمین خارج شدند. بازیکنان این تیم از نظر ذهنی در شرایط خوبی قرار دارند و می‌خواهند برابر یکی از تیم‌های بالای جدول سه امتیاز خانگی را کسب کنند.

پدیده فصل را با شکست خانگی مقابل پرسپولیس آغاز کرد، اما شاگردان یحیی گل‌محمدی آنقدر خوب نتیجه گرفتند که صدرنشین لیگ شدند و اگر شکست مقابل سپاهان نبود، در صدر جدول می‌ماندند. این تیم به لحاظ کار گروهی نمایش خیلی خوبی داشته و مردم مشهد را وادار کرده است که به ورزشگاه مدرن امام رضا (ع) بروند و از تیم‌شان حمایت کنند. تماشاگران مشهدی هیچ وقت تیم‌های‌شان مدعی قهرمانی نبودند، اما امسال شرایط برای آنها فوق‌العاده پیش می‌رود. سبک بازی پدیده، آنها را به وجد آورده و مسئولان پدیده برای آنها هزار بلیت خریداری کرده‌اند تا به ورزشگاه آزادی بیایند.

پدیده با 30 امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر، در رده دوم است و این فرصت را دارد تا با شکست استقلال و ناکامی سپاهان، قهرمان نیم‌فصل شود. استقلال با 24 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد و اگر حریف خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و تراکتورسازی مقابل شاگردان افشین قطبی نتیجه نگیرد، می‌تواند در پایان نیم‌فصل در رده چهارم جای بگیرد. شفر برای دیدار امروز، آرمین سهرابیان را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و پژمان منتظری نیز هنوز شرایط بازی کردن در ترکیب اصلی را نداشته و احتمالاً روی نیمکت می‌نشیند. شفر از پدیده و کار تیمی آنها تعریف کرده و گفته است برای پیروزی باید بجنگند.

در همین حال هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال فردا و شنبه برگزار می‌شود که برنامه این بازی‌ها به شرح زیر است:

جمعه 23 آذر

تراکتورسازی تبریز - فولاد خوزستان، ساعت 15، ورزشگاه یادگار امام تبریز

داوران: بیژن حیدری، علیرضا ایلدروم، عسگر محمدی و یاسر همرنگ

ناظر: فریدون اصفهانیان

صنعت نفت آبادان - سایپا، ساعت  15، ورزشگاه تختی آبادان

داوران: وحید کاظمی، اسد حاج محمدی، علی اکبر نوری و شاهو اصلانی

ناظر: ایرج نظری

پرسپولیس - پارس جنوبی، ساعت 16:15، ورزشگاه آزادی

داوران: رضا کرمانشاهی، سعید قاسمی، فرزاد بهرامی و مهدی مرجانزاده

ناظر: رحیم رحیمی مقدم

شنبه 24 آذر

* استقلال خوزستان - سپاهان، ساعت 15، ورزشگاه غدیر اهواز

داوران: سعید رحیمی مقدم، آرمان اسعدی، هادی طوسی و روح اله شریفی

ناظر: سعید بطحایی

معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر

پنجشنبه 22 آذرماه

* استقلال - پدیده ، ساعت 16:15، ورزشگاه آزادی

داوران: محمدحسین زاهدی‌فرد، علی میرزابیگی، رحیم شاهین و سیدرضا مهدی

ناظر: اسماعیل صفیری

روز گذشته تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و نفت مسجدسلیمان در یکی از بازی‌های هفته پانزدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۲۳۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان