//
کدخبر: ۱۵۲۲۱۲ //

هشدار؛ استقلال بازار نقل و انتقالات را منفجر می‌کند!

استقلال تهران نقشه بسیاربزرگی را برای نیم‌فصل زمستانی در سر دارد که احتمالا فوتبال ایران را متحول خواهد کرد و چند سطحی میزان کیفی آن را ارتقاء خواهد بخشید!

هشدار؛ استقلال بازار نقل و انتقالات را منفجر می‌کند!
به گزارش فرتاک نیوز،

 وینفرید شفر در بهترین زمان ممکن توانست استقلال را به کورس مدعیان قهرمانی لیگ برتر بازگرداند تا کادر مدیریتی این تیم با آرامش و خیالی آسوده‌تر بتواند به دنبال فراهم کردن ابزارهای مورد نیاز سرمربی صبور خود باشد؛ خوشبختانه دیگر پندار توفیقی در استقلال تهران سمتی را برعهده ندارد و باید به هواداران این تیم این وعده خوش را داد که خریدهای زمستانی‌شان به هیچ وجه مصدوم، محروم، بی‌رباط، بدون هیچگونه نقص عضو و... نخواهند بود! کادر مدیریتی جدید استقلال که دست برقضا اعتماد نزد هواداران نیز بسیار محبوب است، سیاستی متفاوت با افتخاری و تیمش دارد! امیرحسین فتحی معتقد است هرچیز، اصلش بهتر است و قدیمی‌اش! به همین دلیل لیستی بلند بالا از بهترین‌های لیگ تهیه کرده است و گزینه به گزینه در حال یافتن آنها از ریه‌های سوخته تاریخ است تا در تهران اجلاس پیرمرد‌های انتحاری را برپا کند.

اولین صید بزرگ استقلال به نظر می‌رسد تا ساعاتی دیگر به تهران وارد شود! ابراهیم توره! بازیکنی که یک دهه قبل حضور در ایران را تجربه کرده بود و در سپاهان و پرسپولیس و پیکان نیز خوش درخشید و تبدیل به اولین بازیکن تاریخ خارجی لیگ برتر شد که پس از خروج از ایران، به سطحی حرفه‌ای تر از لیگ برتر وارد می‌شود! چرا که او توانست در سال 2012 یعنی یکسال بعد از جداییش از سپاهان به لوشامپیونه منتقل شود!

توره 32 سال دارد و آخرین بار در گازلس آژکسیو فرانسه دیده شده است! کسی حتی او را یادش هم نبود، اینکه چه شد مدیران استقلال او را یاد کردند و برایش دعوتنامه به مقصد تهران فرستادند، رازیست میان خود و خدایشان، به ما هم ارتباطی ندارد، اما بیچاره دل خون هواداران که نمی‌دانند پس از ابراهیم، الونگ الونگ، ممدوتال، آرمناک پطروسیان، عمادرضا و ... یکی یکی در حال آماده شدن برای سفر به تهران هستند تا این ترکیب پرشور و هیجان برای قهرمانی در رقابت‌های شطرنج لیگ داخلی مدعی‌ترین باشد!

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۲۲۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان