//
کدخبر: ۱۵۲۱۴۹ //

استقبال بیرانوند از خریدهای زمستانی ‌پرسپولیس

علیرضا بیرانوند امروز در کنار مهدی شریفی و مهدی شیری عکس هایی به یادگار انداخت و در طول تمرین نیز با آن ها به شوخی و خنده پرداخت.

 استقبال بیرانوند از خریدهای زمستانی ‌پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

دروازه بان شماره یک سرخ ها یکی از شوخ طبع ترین شاگردان برانکو ایوانکوویچ محسوب می شود. شوخی های این بازیکن تنها به رختکن و تمرین مربوط نیست و حتی گاهی اوقات در طول مسابقه نیز تلاش می کند فضای شادی را برای بازیکنان ایجاد کند.

او که با همه بازیکنان تیم رابطه گرم و صمیمانه ای دارد، امروز با مهدی شیری که اولین تمرین خود را با پرسپولیسی ها پشت سر گذاشت دیدار و برای دقایقی صحبت کرد و خوش آمد گفت.

همچنین در طول تمرین با مهدی شریفی دیگر بازیکنان جدید پرسپولیس که از نیم فصل دوم بازی خواهد کرد، شوخی های جالبی انجام داد و در نهایت این قاب از رابطه گرم و صمیمی این دو ثبت شد.

یکی دیگر از بازیکنان جدید تیم پرسپولیس مهدی ترابی است که او هم در زمستان بازی خواهد کرد و باتوجه به این که در تیم ملی حضور دارد، احتمالا بیرانوند با او نیز رابطه صمیمی خواهد داشت.

البته باید دید در این شرایط و باتوجه به بازشدن پنجره نقل و انتقالاتی و امکان خرید دروازه بان جدید، خود بیرانوند در پرسپولیس خواهد ماند یا خیر؟

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۲۱۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان