//
کدخبر: ۱۵۲۰۷۷ //

مخالفت هواداران پرسپولیس با برانکو بر سر خرید ستاره جنجالی + عکس

هواداران پرسپولیس مخالفت سختی برای پیوستن یک بازیکن به تیمشان دارند.

مخالفت هواداران پرسپولیس با برانکو بر سر خرید ستاره جنجالی + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

 فرارسیدن فصل نقل‌وانتقالات نیم‌فصل بازار شایعات و گمانه‌زنی‌هایی در رابطه با پیوستن بازیکنان بزرگ به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را افزایش داده است.

از همین رو شرایط بحرانی مهدی طارمی در لیگ ستارگان قطر و خطر اخراج او از باشگاه الغرافه باعث شده تا چند تیم مطرح،   علاقه خاصی برای به‌خدمت گرفتن آقای گل پیشین لیگ برتر را داشته باشند.

طارمی برای حضور در لیگ ایران بیش از همه راغب است تا پیراهن پرسپولیس را دوباره برتن کند، اصلاً به‌همین دلیل هم بود که او در حضور چندباره سرخ‌پوشان در قطر برای بازی در لیگ قهرمانان آسیا با دست‌گل به استقبال هم‌تیمی‌های سابق خود برود؛ پیغام‌پسغام‌های او برای کاپیتان‌های تیم نیز بماند.

نکته جالب در مورد این انتقال چراغ سبز سید جلال و برانکو است، سرمربی کروات پرسپولیس هرگونه احتمال درباره پیوستن طارمی به پرسپولیس را به خود این بازیکن و فسخ قرار دادبا الغرافه نسبت می‌دهد و سید جلال حسینی هم بار‌ها اعلام کرده که طارمی در محرویمت پرسپولیس نقشی نداشته و این مدیران سابق تیم هستند که باید مجازات شوند.

اما بزرگ‌ترین سد برای پیوستن طارمی به پرسپولیس، هواداران دو آتیشه این تیم محسوب می‌شوند، تیفوسی‌های پرسپولیس که غالباً جایگاه 36 را در استادیوم به خود اختصاص می‌دهند، طارمی را عامل اصلی محرومیت تیمشان در چند پنجره نقل‌وانتقالاتی می‌دانند و سعی دارند تا با درست کردن هشتگ‌هایی در فضای مجازی، این موضوع را به‌گوش برانکو برسانند.

-863656

روزنامه گل

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۲۰۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان