تاریخ انتشار: 1397/09/20 21:59
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 118141

زهری: بدون تمرین راهی مسابقه خارج از خانه شدیم/ به دلیل مشکلات مالکیتی مجبور به ترک اتوبوس شدیم

زهری سرپرست تیم شهرداری فومن با خبرنگار فرتاک‌ورزشی به گفتگو پرداخت.
زهری: بدون تمرین راهی مسابقه خارج از خانه شدیم/ به دلیل مشکلات مالکیتی مجبور به ترک اتوبوس شدیم

 سرپرست تیم شهرداری فومن در گفتگو با خبرنگار فرتاک‌ ورزشی گفت: اعضای تیم به دلیل مشکلات مالکیتی و مشکلات دیگر اعتصاب کردند و دو جلسه تمرین نکردند، بدون تمرین راهی مسابقه خارج از خانه شدیم، قول هایی که مالکین و مسئولین دادند عملی نشده است و بازیکنان ما نزدیک به چهار ماه است دریافتی نداشته اند.

وی افزود: با آقای پورمحسن از مالکین قبلی سپیدرود رشت به توافقاتی رسیدیم ولی هنوز تیم را در اختیار نگرفته اند، اما با توجه به تحویل نگرفتن تیم ایشان سرمایه گذاری کردند و برخی از هزینه های ایاب و ذهاب و... تیم‌ را برای بازی از خارج خانه پرداخت کردند.

زهری در ادامه گفت : مالک جدید منتظر هستند تا تیم را به صورت کامل در اختیار بگیرند و انشاالله با ورود مالک جدید برای نیم فصل دوم بازیکن جدید جذب میکنیم تا فصل را با قدرت ادامه دهیم تا به آنچه که استحقاق داریم برسیم.

زهری درباره حاشیه ای که یکی از کانال های تلگرامی ایجاد کرده بود افزود: راننده اتوبوس به دلیل عدم پرداخت کرایه تیم را پیاده نکرده بود ، بلکه به دلیل مشکلات مالکیتی که آن اتوبوس داشت با اینکه مالک جدید تیم کرایه را به طور کامل پرداخت کرده بود مجبور به ترک اتوبوس شدیم،که باز هم این آقای پور محسن هماهنگی کردند و هزینه وسیله نقلیه بعدی را تقبل کردند.

مصاحبه: علیررضا ناظریه


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qqndn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زهری: هر تیمی به فومن بیاید باید خلع سلاح شود/ برابر نفت و‌گاز برای برد وارد میدان می‌شویم