تاریخ انتشار: 1397/09/20 21:09
کد خبر: 118156

طوفان بر روی نیمکت های لرزان/ جدایی سه مربی مطرح فوتبال

سه مربی نام آشنای فوتبال ایران از تیم های خود استعفا دادند تا یک روز پرتلاطم در لیگ برتر و دسته اول فوتبال کشور سپری شود.
طوفان بر روی نیمکت های لرزان/ جدایی سه مربی مطرح فوتبال

در طی 24 ساعت گذشته شاهد استعفای سه مربی نام آشنای فوتبال کشور از هدایت تیم های تحت هدایت خود بودیم که شاید بتوان گفت در تاریخ فوتبال ایران یا صورت نگرفته یا اگر هم سابقه داشته باشد، به ندرت اتفاق افتاده است.

در این نوشتار نگاهی گذرا به وضعیت این تیم ها و سرمربیان جدا شده می پردازیم.

 اولین خبری که دیشب فرتاک ورزشی بر روی خروجی خود منتشر نمود، استعفای محمد ربیعی از سرمربیگری آلومینیوم اراک بود تا این تیم که به نسبت نتایج خوبی هم کسب نموده بود، به یکباره دچار بحران شده و در یک بازی مانده به پایان نیم فصل، با اگر و اماهای فراوانی روبرو شود.

ربیعی به همراه آلومینیوم از 14 بازی گذشته خود به امتیاز 23 رسید و در مکان ششم جدول قرار داشت و در آخرین بازی نیم فصل او باید به مصاف سرخپوشان پاکدشت که در حال حاضر با کسب 29 امتیاز در در صدر جدول قرار دارد، می رفت که این چنین نشد و او با استعفای خود، همکاری با  آلومینیوم اراک را به پایان رساند تا طی روزهای آینده و درتعطیلات نیم فصل، به تیم مورد نظر خود بپیوندد.

دومین خبر تکاندهنده در لیگ دسته اول، مربوط به استعفای محمود فکری از هدایت تیم شاهین شهرداری بوشهر که این تیم را با مشکلات عدیده ای روبرو خواهد ساخت.

فکری که فصل گذشته توانسته بود نفت مسجدسلیمان را به لیگ برتر برساند، با حضور بر روی نیمکت شاهین شهرداری بوشهر در فصل جاری، خیلی ها را متعجب کرد، چرا که آنها اعتقاد داستند انتخاب درستی نبوده و می تواند کارنامه این مربی موفق را زیر سوال ببرد چرا که پتانسیل های صعود و حتی مدعی بودن را نخواهد داشت.

اما محمودفکری به این تیم جنوبی پیوست و توانست برخلاف تمامی پیش بینی ها، نتایج بسیار خوبی بگیرد وبعد از 15 بازی و کسب 27 امتیاز در رده سوم جدول قرار بگیرد و بعنوان یک مدعی جدی این تیم را هم چنان در جدول نگه دارد.

در هر حال او هفته ها بود که از شرایط بسیار بد مالی این باشگاه ناراحت بود و در نهایت نیز عطای کار را به لقایش بخشید تا این تیم وارد بحران تازه ای بشود.

اما قصه مجید جلالی و پیکان در لیگ برتر نیز حکایت خاص خود را داشت و آقا معلم امروز و بعد از جلسه سه ساعته با مدیرعامل باشگاه پیکان، از هدایت این تیم استعفاء داد تا در آستانه نیم فصل به فکر تیم تازه ای برای ادامه حضور خود در لیگ برتر باشد.

جلالی به همراه پیکان از 15 بازی گذشته دارای 16 امتیاز و در مکان هشتم جدول قرار دارند و فاصله آنها تا صدر جدول اینقدر زیاد است که دیگر قید مدعی بودن و حتی سهمیه گرفتن را باید بزنند و حتی باید گفت آنها در صورتی که نتوانند در چند بازی نتیجه مناسبی دریافت کنند ، شاید حتی کاندیدای سقوط و چسبیدن به انتهای جدول هم باشند.

به هر حال باید گفت که فوتبال ایران بر روی نیمکت خود یک روز پر از التهاب را سپری کرد و در یک اتفاق نادر، سه مربی لیگ یک و برتر از سمت خود استعفاد دادند تا در انتظار روزهای پر تلاطم آینده باشند.  

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3epqma

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک: حاشیه سازی ممنوع؛ هیچ مشکلی وجود ندارد
دلیل این رفتارها برهم زدن آرامش حاکم براین باشگاه است