//
کدخبر: ۱۵۱۶۲۲ //

فوری ؛ احتمال میزبانی ایران در جام جهانی افزایش یافت ؛ فیفا چراغ سبز نشان داد !

جانی اینفانتینو، رئیس فیفا اعلام کرد که شاید برخی بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ در کشورهای همسایه قطر برگزار شوند با این تفاسیر احتمال میزبانی ایران هم در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر وجود دارد.

فوری ؛ احتمال میزبانی ایران در جام جهانی افزایش یافت ؛ فیفا چراغ سبز نشان داد !
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از سایت فوتبال روسیه، اینفانتینو رئیس فیفا گفت:

    موضوع افزایش تعداد تیم‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر همچنان تحت بررسی و مطالعه قرار دارد. پاسخ نهایی به این پرسش در نشست ماه مارس ۲۰۱۹ توسط فیفا مشخص خواهد شد اما قطر در نهایت انتخاب اول و آخرمان برای میزبانی از جام جهانی ۲۰۲۲ با وجود بحرانی‌بودن شرایط خلیج فارس است.

اینفانتینو رئیس فیفا اظهار داشت:

    در نشست ماه مارس تصمیم نهایی را درباره تعداد دقیق تیم‌های جام جهانی ۲۰۲۲ اتخاذ خواهیم کرد و این ایده همچنان در حال بررسی است. با قطر در این رابطه در حال صحبت کردن هستیم.

اینفانتینو افزود:

    برای دریافت پاسخ پرسش برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ با شرکت ۴۸ تیم باید منتظر باشیم و ببینیم چه می‌شود. در ارتباط تنگاتنگی با قطر هستیم. در صورتی که امکان‌پذیر باشد شاید برخی بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ در کشورهای همسایه قطر برگزار شوند. اگر هم امکان چنین کاری نباشد جام جهانی فوق‌العاده‌ای با حضور ۳۲ تیم در قطر خواهیم داشت.

پی نوشت : گفتنی است از چندی پیش به ویژه پس از حضور نمایندگان قطر ( میزبان جام‌جهانی ۲۰۲۲) در تهران همزمان با برگزاری بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا ، مابین پرسپولیس کاشیما ، شایعاتی در خصوص احتمال همکاری فوتبال ایران با قطر برای برگزاری هرچه بهتر جام جهانی ۲۰۲۲ به گوش می‌رسد و حالا پس از این شایعات چنین سخنانی از سوی اینفانتینو ، می تواند چراغ سبزی برای قوت گرفتن این شایعات باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۱۶۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان