//
کدخبر: ۱۵۱۵۵۲ //

سومین خروجی استقلال در نیم‌فصل مشخص شد

باشگاه استقلال فعالیت‌های نقل‌وانتقالاتی خود را جدیت تمام پیگیری می‌کند.

سومین خروجی استقلال در نیم‌فصل مشخص شد
به گزارش فرتاک نیوز،

با نزدیک شدن به فصل نقل‌و انتقالات اکثر تیم‎های لیگ برتری فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرده‌اند و در فکر ساختن تیمی قدرتمند برای نیم‌فصل دوم هستند.

در همین راستا باشگاه استقلال که با چند پیروزی پیاپی به آرامش نسبی رسیده فعالیت‌های خود را در عرصه خرید و فروش بازیکن جدی‌تر از همیشه دنبال می‌کند و طی روزهای گذشته با چند گزینه سرشناس نیز مذاکراتی صورت داده است.

اما سوای گزینه‌های احتمالی خریدهای استقلال در زمستان پیش‌رو که بازیکنانی مانند ابراهیم توره، جپاروف و تیام آن‌ها را تشکیل می‌دهند، سرپرست استقلال برای خارج کردن نام برخی بازیکنان نیز مذاکراتی را انجام داده‌ است.

از باشگاه استقلال خبر می‌رسد سران این تیم پس از قطعی شدن جدایی الحاجی گرو و نیومایر برای خط‌ زدن نام جابر انصاری از لیست به توافق رسیده‌اند وبه نظر می‌رسد این مهاجم علی‌رغم نمایش خوب در هفته‌های گذشته و گل‌زنی مقابل سپیدرود باید پس از چند سال از جمع بازیکنان استقلال خارج شود.

 این موضوع به‌گوش خود جابر هم رسیده ومصاحبه او پس از دیدار با سپیدرود سندی محسوب می‌شود برای به‌ رسمیت شناختن خبر جدایی او از استقلال و به‌نوعی دیدار  معوقه استقلال با پدیده آخرین بازی او با پیراهن آبی به‌حساب می‌آید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۱۵۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان