//
کدخبر: ۱۵۱۴ //
کارشناسان داوری علیه حق وردی

مشکوک‌ترین صحنه هفته پشت هجده نفت(عکس)

داور دیدار استقلال برابر نفت تهران با اعلام یک خطای مشکوک باعث شد تا آبی های تهرانی برنده بازی با نفت تهران شوند.

به گزارش فرتاک نیوز، بازی دور برگشت استقلال برابر نفت تهران در لیگ شانزدهم باز هم با حاشیه و تصمیمات بحث بر انگیز داوری همراه بود. سومین بازی این فصل این دو تیم نیز مانند دو بازی گذشته تحت تاثیر اشتباهات داوری به پایان رسید و دقیقه 57 بحث بر انگیز ترین تصمیم داور مسابقه رخ داد.

 

در دقیقه 57 بازی کاوه رضایی پشت محوطه جریمه نفت تهران در حال حرکت بود که پس از ارسال پاس در عمق، به زمین افتاد و داور مسابقه در تصمیمی که با خشم کادرفنی نفت تهران همراه شد، این صحنه را خطا اعلام کرد. داور مسابقه در این صحنه خطای رضا اسدی را روی مهاجم آبی های تهرانی اعلام کرد؛ تصمیمی که بنا بر اظهار نظر غیاثی و مظفری زاده دو کارشناس داوری در گفت و گو با ورزش سه تصمیمی اشتباه بود و البته کادرفنی و بازیکنان نفت نیز در حین بازی و پس از سوت پایان مسابقه به شدت نسبت به آن انتقاد داشتند.

i5BZUmUkICwj

 

این خطا با ضربه دقیق امید ابراهیمی تبدیل به اولین و تنها گل بازی شد تا شرایط برای تورج حق وردی که در نیمه اول نیز چند تصمیم بحث برانگیز اتخاذ کرده بود، سخت تر از گذشته شود و حق وردی و البته کمیته داوران بعد از سوت پایان بازی از سوی نفتی ها به عنوان مقصر اصلی شکست این تیم معرفی شدند.

 

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان