//
کدخبر: ۱۵۱۲ //

سه بازیکن بزرگ در آستانه پیوستن به استقلال

سه بازیکن بزرگ در آستانه پیوستن به استقلال

به گزارش فرتاک نیوز، استقلالی ها با اعلام لیست مازاد خود با چند بازیکن برای جدایی به توافق رسیده اند اما هنوز بازیکن جدیدی جذب نکرده اند.

مذاکره استقلالی ها برای خرید سه بازیکن در مراحل نهایی است و به زودی این انتقال ها رسمی می شود.

سرور جباروف کاپیتان اول تیم ملی فوتبال ازبکستان در حال توافق با مسئولان استقلال است و مذاکره با او ادامه دارد.

رضایتنامه آندارنیک تیموریان بعد از بازی ماشین سازی با فولاد برای پیوستن به استقلال صادر می شود.

سجاد شهباززاده هم در فهرست مازاد تیم آلانیا اسپور ترکیه قرار گرفته و در حال گرفتن رضایتنامه اش برای بازگشت به استقلال است.

به این ترتیب با قطعی شدن جدایی افشین، حاج محمدی، مجیدی و بختیار رحمانی سه بازیکن به نام های تیموریان، جباروف و شهباززاده به استقلال اضافه می شود.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۱۲ //
ارسال نظر
 
  • fara

    آقا نزارین بختیار بره بختیار یه بازیکن ا ثبات شده است که همه جا توانایی هاش ثابت شده فقط باید جا بیفته که اگه یه مهاجم خو ب بیارین که مرتب به عمق بزنه مثل سجاد قط عا مج میشن و ثابت میکنه توانایی هاشو ما چهار سال موندیم تا بختیار به استقلال بیا د تو رو خدا اینجوری نسوزونیدش این بازیکن ازبک بهترین دنیا هم باشه یه سال بیشتر م یخواد بازی کنه چرا جا اون بختیار نمونه ک ه میتونه ده سال تیم رو بیمه کنه.
    ب جای این همه هزینه برا بازیکن خارجی که خد ا میدونه جا بیفته با نه تو تیم این فرشید باقری یا جابر انصاری رو بدین و داریوش ش جاعیان رو بیارین کاری که میتونستین با دا دن ارش افشین و اوردن زهیوی هم بکنین که ن کردین و افشین مفتکی رفت استقلال خوزستان اخرش و زهیوی هم نیومد والا خجالت داره یه نگا به پرسپولیس بکنین چطور طبق نیازاش ب ازیکن میگیره و به داشته هاش فرصت میده ول ی شما هافبک چپ ندارین میرین پست های دیگه بازیکن میگیرین اینم بگم پرسپولیس بمب بع دیش گرفتن مهرداد جماعتیه تا واقعا کهکشان ی بشه اونم از نوع درست و رو نیاز ها و سی ستم اش نه مث ما
    ادم مغزش سوت میکش ه از این همه حماقت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان