//
کدخبر: ۱۵۱۱۱۰ //

جنگ صدرنشینی در ال‌کلاسیکو فوتبال ایران

سپاهان و پرسپولیس فردا ال‌کلاسیکو فوتبال ایران را برگزار می‌کنند.

جنگ صدرنشینی در ال‌کلاسیکو فوتبال ایران
به گزارش فرتاک نیوز،

 در یکی از دیدارهای معوقه از هفته دوازدهم لیگ برتر ایران تیم فوتبال سپاهان عصر فردا در ورزشگاه نقش جهان میزبان پرسپولیس تهران خواهد بود.

ال‌کلاسیکو فوتبال ایران به‌سبب موقعیت حساس دو تیم از اهمیت والایی برخوردار است و پیروزی در این دیدار  به‌احتمال فراوان تعیین کننده قهرمان نیم‌فصل خواهد بود.

سنگ‌اندازی اصفهانی‌ها برای رقیب تهرانی خود در کنار مصاحبه‌های تند مسعود تابش در یکی دو روز اخیر به خوبی نشان می‌دهد که زردپوشان هنوز طعم تلخ شکست و از دست دادن قهرمانی سال 1387 را از یاد نبرده‌اند و قصد دارند هرطور که شده با امیر قلعه‌نویی پسرپولیس را قبل از پایان یافتن محرومیتشان در هم بکوبند.

دو تیم بدون شکست لیگ فردا در شرایطی کاملا متفاوت رو در روی هم قرار می‌گیرند؛ تیم خوب امیر قلعه‌نویی با در اختیار داشتن نفراتی چون عزت‌الله پورغاز، سعید آقایی، خالد شفیعی و پیام نیازمند از قدرت تدافعی بسیار خوبی برخوردار هستند؛ البته حضور مهدی کیانی با تجربه در کنار ولادیمیر کومان اوکراینی در خط هافبک نیز به اندازه کافی سطح کیفی سپاهان را در وضعیت مطلوبی قرار داده که آن‌ها بتوانند در رتبه نسخت جدول قرار بگیرند.

نقطه قوت تیم قلعه‌نویی به خط حمله آتشین این تیم باز می‌گردد، حضور کیروش استنلی، مهرداد محمدی، سجاد شهباز زاده در کنار ساسان انصاری از سپاهان تیمی فرا آسیایی ساخته و هیمن موضوع می‌تواند به پرگل شدن بازی کمک شایانی کند.

اما در سوی مقابل باشگاه پرسپولیس در آستانه دیدار حساس فردا با شرایط بحرانی دست‌وپنجه نرم می‌کند، در روزگاری که اکثر بازیکنان و هواداران قرمزپوش گرشاسبی را بهترین مدیر ادوار گذشته خود می‌دانستند قانون منع به‌ کار گیری بازنشستگان باعث شده تا نیمه قرمز پایتخت بیش از هر زمان دیگری تنها‌تر شود.

اما با وجود مربی چون برانکو ایوانکوویچ هواداران پرسپولیس هیچ‌گاه از تیم خود مایوس نخواهد شد به‌خصوص این که دو شایان مصلح و سیامک نعمتی از بند مصدومیت رهایی یافته‌اند و دست برانکو تا حدودی باز تر ازدو بازی گذشته محسوب می‌شود.

بازگشت شجاع خلیل‌زاده به اصفهان نیز دیگر اتفاق ویژه ال‌کلاسیکو فوتبال ایران است، پرنده امتیاز آور سرخ‌پوشان در بازگشت به اصفهان کار بسیار دشواری پیش رو دارد.

حساسیت ال‌کلاسیکو فوتبال ایران باعث شده تا کمیته داوران سوت قضاوت در این دیدار را به علیرضا فغانی بسپارد؛ گفتنی است که دیدار حساس دو تیم از ساعت 16:10 در ورزشگاه نقش جهان آغاز خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۱۱۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان