//
کدخبر: ۱۵۰۹۸۷ //

راه جدید و موثر شفر برای خروج از بحران ؛ شفر و تاکتیکی که استقلال را به خوشیختی نزدیک کرد

استقلال بعد از مدتها تغییر سیستم داد و از بازی کردن با دو هافبک دفاعی به بازی با یک هافبک دفاعی رسید. اتفاقی که دو نتیجه مثبت داشت، برد پرگل استقلال و گلزنی فرشید باقری به عنوان هافبک دفاعی که به یک خط جلوتر منتقل شده است. این تغییر پست در دو هفته با سه گل برای هافبک آبی‌ها همراه بوده است.

راه جدید و موثر شفر برای خروج از بحران ؛ شفر و تاکتیکی که استقلال را به خوشیختی نزدیک کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

استقلال این روزها یک موتور گلزنی جدید پیدا کرده است، فرشید باقری. استقلالی که از ابتدای فصل در تمام مشکلات و کمبودها و گل‌نزدن‌هایش یک جای خالی به نام امید ابراهیمی را می‌دید حالا با اوج گرفتن فرشید باقری تا حدی توانسته از این جای خالی کمتر ضرر ببیند. ردپای گل‌زن شدن فرشید باقری را شاید بتوان در یک تغییر تیمی پیدا کرد. در بازی مقابل صنعت نفت آبادان و سپیدرود رشت، استقلال بعد از مدتها تغییر سیستم داد و از بازی کردن با دو هافبک دفاعی به بازی با یک هافبک دفاعی رسید. اتفاقی که دو نتیجه مثبت داشت، برد پرگل استقلال و گلزنی فرشید باقری به عنوان هافبک دفاعی که به یک خط جلوتر منتقل شده است. این تغییر پست در دو هفته با سه گل برای هافبک آبی‌ها همراه بوده است.

اگرچه نام حریفان استقلال یعنی صنعت نفت آبادان و سپیدرود شاید در این که استقلال توانسته با دو برد پرگل به پیروزی برسد و فرشید باقری هم پایش به گل باز شود تاثیر داشته است اما استقلال پیش از این بارها در مقابل تیم‌های ضعیف هم در لیگ و جام‌حذفی به مشکل خورده بود و نتوانسته بود گلی به ثمربرساند. با این حساب می‌توان سیستم جدید را یک راه جدید و موثر برای خروج از بحران استقلال دانست.

راهی که البته شاید مقابل تیم‌های بزرگتر شاید استفاده از آن نوعی ریسک محسوب شود و دروازه استقلال را تهدید کند. اگرچه حضور بازیکنی به نام علی کریمی که در این هفته ها یکی از بهترین بازیکنان استقلال بوده خیال شفر را از میانه میدان خودی تا حدود زیادی راحت کرده و به فرشید باقری ودیگر بازیکنان اجازه می‌دهد که با دغدغه کمتری در حملات شرکت کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۰۹۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان