//
کدخبر: ۱۵۰۹۸۴ //

پشت پرده بازی ضعیف محسن مسلمان در دیدار با پرسپولیس

محسن مسلمان با عملکرد ضعیف خود بار دیگر برانکو را نزد هواداران پرسپولیس سربلند کرد که در قبال مهندس سابق تیمش تصمیم درستی گرفته است.

پشت پرده بازی ضعیف محسن مسلمان در دیدار با پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

بدون شک یکی از دیدار‌های جذاب و عقب‌افتاده لیگ برتر بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن اصفهان در استادیوم آزادی بود. شاید حضور علیرضا منصوریان روی نیمکت ذوبی‌ها این حساسیت را بیشتر هم می‌کرد، اما چهره ویژه این دیدار کسی دیگر بود؛ محسن مسلمان ! مهندس سابق پرسپولیسی‌ها که در فصول گذشته در تیم برانکو خودش را به عنوان بهترین پاسور لیگ معرفی کرد.

محسن مسلمان به دلیل مشکلاتی که با برانکو پیدا کرد، ترجیح داد از پرسپولیس جدا شده و راهی اصفهان شود. او در فصل گذشته بار‌ها و بار‌ها توسط برانکو روی نیمکت نشست تا طاقتش طاق شود. البته تفاوت محسن مسلمان با فرشاد احمدزاده، صادق محرمی، وحید امیری و مهدی طارمی در این بود که ناخواسته از پرسپولیس رفت و تا آخرین روز هم منتظر ماند بلکه نظر برانکو برگردد. سه‌شنبه گذشته، اما محسن مسلمان با فراموش کردن اتفاقات گذشته و با یک دسته گل سراغ برانکو و نیمکت پرسپولیس رفت. با سرمربی سابق خود و تک‌تک نیمکت‌نشینان پرسپولیس روبوسی کرد و به شدت هم مورد تشویق هواداران قرار گرفت. اما در زمین مهندس هرگز در حد و اندازه‌های مهندس بازی نکرد؛ محسن مسلمان که کسی در مهارت‌هایش شکی ندارد در روز بازی با پرسپولیس زیر سایه بشار رسن و مهندس جدید لیگ برتر (بخوانید امید عالیشاه با ۵ پاس گل) محو شد! پیش از شروع مسابقه خیلی‌ها تصور می‌کردند محسن مسلمان انگیزه فراوانی برای انتقام گرفتن از برانکو داشته باشد و حسابی مقابل تیم سابقش خوش بدرخشد، اما در عمل…

سه‌شنبه  مسلمان با عملکرد ضعیف خود بار دیگر برانکو را نزد هواداران پرسپولیس سربلند کرد که در قبال مهندس سابق تیمش تصمیم درستی گرفته است. از طرفی هم نباید فراموش کرد فوتبال مسلمان پس از دو فصل افت شدید نزد برانکو احیا شد و حالا دوباره همان دوران نزول را شاهد هستیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۰۹۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان