//
کدخبر: ۱۵۰۹۷۱ //

فرمانده جدید استقلال را بشناسید ؛ استقلال به این ستاره پیشنهاد می دهد!

علی کریمی در بازی‌های استقلال از آماده‌ترین مردان این تیم بوده و با راه انداختن تیمش در میانه میدان تاثیرگذاری زیادی در خلق موقعیت‌های این تیم داشته است حال تمدید با علی کریمی ماموریت اصلی استقلال است .

فرمانده جدید استقلال را بشناسید ؛ استقلال به این ستاره پیشنهاد می دهد!
به گزارش فرتاک نیوز،

استقلال در فصل جاری کمتر خرید موفقیت‌آمیزی را تجربه کرد. مصدومیت میثم تیموری و آقاخان از یک طرف و عملکرد نامطلوب الحاجی گرو و نویمایر از سوی دیگر انتقادات زیادی را برای نقل و انتقالات این باشگاه به همراه داشت مخصوصا این که استقلال مهره‌های کلیدی مثل تیام، جباروف و ابراهیمی را از دست داده بود. با این حال این روزها در استقلال هافبک کلیدی این تیم با نقش تاثیرگذارش سبب شده تا به عنوان یکی از کلیدی‌ترین خریدهای استقلال معرفی شود. علی کریمی در بازی‌های استقلال از آماده‌ترین مردان این تیم بوده و با راه انداختن تیمش در میانه میدان تاثیرگذاری زیادی در خلق موقعیت‌های این تیم داشته است.

البته علی کریمی تنها یک فصل با استقلال قرارداد دارد و همین مسئله باعث شده تا مسئولان باشگاه این روزها پیشنهاد تمدید قرارداد را زودتر از موعد به او بدهند. در صورتی که درد کهنه کریمی دوباره سراغ او را نگیرد این بازیکن می‌تواند همچنان در استقلال شفر بدرخشد. بازیکنی که به شدت هواداران استقلال را از عملکرد خود راضی کرده و با ادامه این روند می‌تواند به یکی از محبوب‌های تیم استقلال تبدیل شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۰۹۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان