//
کدخبر: ۱۵۰۸۰۴ //
هفته اول لیگ برتر بانوان؛

پرواز قوهای سپید، خط‌ونشان اصفهانی‌ها

با گل های فراوان سپاهان و ذوب آهنی ها، حضور بم و سیرجان میان مدعیان، آغاز به کار دوباره ملوانان بندرانزلی و ...، فصل جدید فوتبال بانوان ایران از امروز کلید خورد.

پرواز قوهای سپید، خط‌ونشان اصفهانی‌ها
به گزارش فرتاک نیوز،

 بالاخره پس از چند بار تعویق، لیگ برتر فوتبال بانوان از صبح امروز آغاز شد و تیم های حاضر در این بازی ها با یکدیگر روبرو شدند. 

بازگشت دختران انزلی‌چی به این رقابت ها را می توان مهمترین اتفاق این فصل دانست. ملوانان که حدود سه سال پیش با دلایلی واهی به انحلال رسیده بودند، از چند ماه پیش و به همت مریم ایراندوست باز گرد هم آمدند و پس از حضور در بازی های پیش نیاز و موفقیت در آنها توانستند باز هم به سطح اول فوتبال بانوان بازگردند. 

اولین هفته بازی های لیگ از ساعت 10 صبح امروز(جمعه) آغاز شد و 12 تیم حاضر در بازی ها در شهرهای مختلف با یکدیگر روبرو شدند. 

•  شهرداری سیرجان 1 ملوان بندرانزلی 1

مهمترین دیدار هفته اول بازی های لیگ در سیرجان برگزار شد. جایی که تیم مدعی سیرجان باید از تیم تازه به لیگ آمده ملوان پذیرایی کند و این اتفاق به نوعی یادآور رقابت های قبلی این دو تیم در سال های گذشته بود. 

این بازی راس ساعت 10 در ورزشگاه تختی سیرجان آغاز شد و در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید. سیرجانی ها در این دیدار توسط سارا ظهرابی نیا توانستند به دروازه ملوان برسند؛ اما در طرف مقابل، خانم گل سابق فوتبال بانوان یعنی سارا قمی موفق به گلزنی شد تا هر دو تیم با به ثمر رساندن یک گل به تساوی رضایت دهند. 

•  سپاهان اصفهان 9 آذرخش تهران 0

تیم مدعی سپاهان نیز در دومین سال حضور خود در لیگ برتر توانست پرگل ترین پیروزی هفته اول بازی ها را به نام خود بزند. سپاهانی ها با پیروزی محکم خود در هفته اول بازی ها نشان دادند که مانند فصل گذشته به عنوان یک مدعی کار خود را آغاز کردند. 

در این دیدار که از ساعت 10 صبح در ورزشگاه صفاییه مبارکه آغاز شد، در نهایت با 9 گل به سود تیم میزبان به پایان رسید. شقایق روزبهان (2 گل)، شیوا فاضلی(2 گل)، مرضیه نیکخواه (2 گل)، مریم رهیده، مانیا آسادوریان و الهام فرهمند گلزنان سپاهانی ها در بازی امروز بودند. 

•  پالایش گاز ایلام 2 همیاری ارومیه 1

یکی دیگر از بازی های هفته اول لیگ برتر بانوان از ساعت 10 صبح در ورزشگاه عدالت ایلام آغاز شد و دو تیم پالایش گاز ایلام و همیار آذربایجان شرقی با هم رو در رو شدند. این دو تیم که فصل گذشته نیز در لیگ برتر حضور داشتند و با حضور در میانه های جدول به کار خود پایان دادند، امروز نیز در دیداری پایاپای مقابل هم گرفتند؛ اما در نهایت این تیم میزبان بود که توانست با برتری دو بر یک برابر حریف خود، بازی را به پایان برساند. 

•  ذوب‌آهن اصفهان 5 سپیدار قائمشهر 0

دومین نماینده اصفهانی ها نیز توانست به یک برد پرگل دست پیدا کند. ذوبی‌ها که فصل گذشته با حضور در میانه های جدول به کار خود پایان داده بودند، با برتری در دیدار قابل نماینده تازه لیگ برتری شده سپیدار قائمشهر نشان دادند به عنوان یک مدعی کار خود را آغاز کرده‌اند. 

اصفهانی ها که توانستند اسکلت اصلی خود از فصل گذشته را حفظ کنند، در بازی امروز پنج بار دروازه حریف را باز کردند تا دومین پیروزی پرگل هفته را رقم بزنند. زهرا پورحیدر(2 گل)، فاطمه عادلی، مرم مهرابی و رقیه شهبازی گلزنان تیم ذوب آهن در بازی امروز محسوب می شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۰۸۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان