//
کدخبر: ۱۴۹۷۱۰ //

ترس عجیب ستاره استقلال از غضب کی روش

مهمترین اتفاق تمرین یکشنبه تیم استقلال جلسه وریا غفوری با وینفرد شفر برای بازگشت به پست اصلی است.

ترس عجیب ستاره استقلال از غضب کی روش
به گزارش فرتاک نیوز،

وینفرد شفر در چند بازی اخیر از وریا غفوری در پست وینگر راست استفاده کرده و از این بازیکن در این پست هم جواب گرفته، اما بازی در این پست شرایط وریا غفوری را در تیم ملی به خطر می‌اندازد.

وریا غفوری که در دو دیدار اخیر استقلال مقابل استقلال خوزستان و نفت در پست وینگر یکی از عناصر هجومی آبی پوشان محسوب می‌شد به احتمال فراوان در دیدار با سپیدرود به پست اصلی‌اش بر می‌گردد و امروز هم در حاشیه تمرین جلسه‌ای را با شفر برگزار کرد. این اتفاق احتمالا برای این صورت می‌گیرد که مدافع استقلال جایگاهش را در تیم ملی از دست ندهد، زیرا غفوری درست قبل از جام جهانی به خاطر بازی در پست وینگر راست در دقیقه ۹۰ از تیم ملی خط خورد حال می ترسد دوباره این اتفاق برایش رخ دهد.

وریا غفوری بعد از دیدار نفت آبادان به خبرنگاران در مورد اینکه با تغییر پستش در تیم استقلال نگران بازی در تیم ملی و جام ملت‌ها نیست، گفت:

    چه بگویم. من تمام تلاشم را می‌کنم تا نظر کادر فنی تیم را جلب کنم. واقعا می‌توانم به تیم ملی کمک کنم.

وریا غفوری در مورد اینکه این پاسخ‌ها که نظر سرمربی مهم است و دوست دارم به تیمم کمک کنم کلیشه‌ای است، و آیا دوست دارد به پست اصلی‌اش در دفاع راست برگردد، گفت:

    صد در صد من دفاع راست هستم. در دفاع راست بازی می‌کنم و در این پست راحت هستم. اما نظر سرمربی تیم هم مهم است. توکل به خدا!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۹۷۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان