//
کدخبر: ۱۴۹۷۰۷ //

خبری هیجان‌انگیز برای سرخ‌پوشان

مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی، طی مصاحبه‌ای، جدایی مهاجم جنجالی قرمزها را قطعی ندانسته است.

خبری هیجان‌انگیز برای سرخ‌پوشان
به گزارش فرتاک نیوز،

آنتونی استوکس، مهاجم ایرلندی این فصل تیم تراکتورسازی، با وجود گل‌زنی  و تاثیرگذاری بالا، حاشیه‌های زیادی را  برای قرمزهای تبریز ایجاد کرده است.

استوکس، که تا به اینجای فصل، عنوان  آقای گل لیگ برتر را نیز به نام خود ثبت کرده است، به تمرینات تراکتورسازی برای دیدار حساس مقابل پرسپولیس خیلی دیر اضافه شد و به همین علت مورد غضب سرمربی تیم قرار گرفته و از لیست دیدار مهم برابر تیم نائب قهرمان آسیا خط خورد!

پس از این اتفاقات، مهاجم پرحاشیۀ سرخ‌ها، قرارداد خود با باشگاه تراکتورسازی را فسخ کرده و به کشورش بازگشت؛ اما تنها بعد از گذشت چند روز، شنیده می‌شود که پدر استوکس با سرمربی تیم تراکتورسازی تماس گرفته و از او خواسته تا نیم‌فصل رقابت‌های لیگ برتر، منتظر  بازگشت احتمالی گل‌زن قهار قرمزهای تبریز باشند.

البته استوکس در گذشته نیز سابقۀ زیادی در جدایی ناگهانی از تیم‌هایش داشته است؛ حال باید منتظر ماند و دید که آیا گل‌زن تمام‌عیار تراکتورسازی مجدداً به ایران باز خواهد گشت یا مسئولان باشگاه، به فکر خرید مهاجم دیگری هستند!

لازم به ذکر است که اسدی، مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی در برنامه‌ای تلویزیونی، جدایی لی‌اروین و استوکس را قطعی ندانسته است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۹۷۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان