//
کدخبر: ۱۴۹۳۱۷ //

حرکت خودجوشِ فوتبال ایران علیه پرسپولیس! + عکس

در فوتبال ایران حرکتی خودجوش و مردمی علیه پرسپولیس در حال شکل‌گیری است.

حرکت خودجوشِ فوتبال ایران علیه پرسپولیس! + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

 بعد از باخت پرسپولیس به کاشیما آنتلرز در فینال لیگ قهرمانان آسیا، حریف ژاپنی به سوژه‌ای جالب برای کری‌خوانی‌های مابین طرفداران تیم‌های دیگر علیه پرسپولیس بدل گردید که در دیدار تراکتورسازی با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی این کری‌ها با به اهتزاز در آمدن پرچم ژاپن به اوج خود رسید.

این حرکت تراکتوری‌ها با اعتراضات و حاشیه‌های فراوانی مواجه گردید. اما گویا اکنون این حرکت به صورت خودجوش در بسیاری از استادیوم‌ها توسط هواداران تیم‌ها مانند استقلال تهران در حال انجام است و به شکل جالبی همه‌گیر شده است. از طرفی دیگر باشگاه‌هایی مانند قشقایی شیراز در دنیای مجازی به شکل دیگری دست به حمایت از تیم ژاپنی و کری‌خوانی بر علیه پرسپولیس پرداخته‌اند.

-555157

هواداران استقلال و تراکتورسازی

این حرکت چه زشت و چه زیبا توسط تماشاگرانی انجام می‌گردد که به هر حرکتی جهت تضعیف تیم‌های رقیب خود دست می‌زنند. البته باید دید که سرچشمه چنین رفتارهایی چه اتفاقاتی می‌باشد و می‌توان آن را به چشم یک کری ساده خواند یا خیر.

-508165

هواداران چوکای تالش در لیگ دسته دو

هرچند در فوتبال جهان چنین اتفاقاتی به نظر چندان عجیب نیست زیرا همواره تیم‌های قدرتمندی در فوتبال اروپا و جهان با چنین حاشیه‌هایی برخورد دارند و به راحتی از کنار آن عبور خواهند کرد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۹۳۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان