//
کدخبر: ۱۴۹۲۲۰ //

پرسپولیس مالیات افشین قطبی را می پردازد

افشین قطبی که به عنوان سرمربی فولاد خوزستان انتخاب شده است، مالیات عقب افتاده‌ای از دوران حضورش در پرسپولیس دارد که این مالیات با توافق دو باشگاه پرداخت خواهد شد.

پرسپولیس مالیات افشین قطبی را می پردازد
به گزارش فرتاک نیوز،

افشین قطبی، سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی فوتبال کشورمان برای یک فصل و نیم به عنوان سرمربی فولاد خوزستان انتخاب شد. او امروز (شنبه) در اهواز حضور خواهد یافت تا پس از استقبال از سوی مسئولان باشگاه فولاد، کار خود را به صورت رسمی آغاز کند.

قطبی که به مدت یک فصل و نیم سرمربی پرسپولیس بود و دو سال هم هدایت تیم ملی را بر عهده داشت، در حال حاضر مالیات عقب‌افتاده‌ای دارد که قرار است این مالیات با توافق دو باشگاه فولاد و پرسپولیس پرداخت شود. مهدی حاج‌باقر، مدیر برنامه‌های افشین قطبی در خصوص این مالیات گفت: دو باشگاه فولاد و پرسپولیس در این خصوص توافق کرده‌اند تا مشکل مالیاتی قطبی حل شود.

وی با اشاره به بدهی‌های مالیاتی قطبی افزود: او از زمان تیم ملی بدهی مالیاتی ندارد، چون از هر پرداختی که صورت می‌گرفت، مالیات کسر می‌شد. مالیاتی که باقیمانده مربوط به زمان حضور قطبی در باشگاه پرسپولیس و بر عهده این باشگاه بود. مبلغ آن هم طبق چیزی که روز اول به ما اعلام کرده بودند، 170 میلیون تومان بود که احتمالاً جرایمی هم به آن اضافه شده باشد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۹۲۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان