//
کدخبر: ۱۴۹۰۲۸ //

توریست‌های ژاپنی دراستادیوم‌های ایران!

در این روزهای لیگ برتر ایران پرچم ژاپن بیشتر از پرچم باشگاه‌ها از سوی هواداران به اهتزاز درمی‌آید.

توریست‌های ژاپنی دراستادیوم‌های ایران!
به گزارش فرتاک نیوز،

 پرسپولیس تهران نماینده کشورمان در فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما آنتلرز، ناکام ماند تا ناکامی دیگری برای فوتبال ایران در عرصه آسیا به‌وجود بیاید و ژاپنی‌ها مقابل چشمان 100هزار هوادار ایرانی جام قهرمانی را بالای سر خود بگیرند! ژاپنی هایی که مجموعا با سکوهای اشغال کرده خود به تعداد 300 نفر می‌رسیدند!

کاشیما آنتلرزی‌ها اما از چشاندن طعم شکست به پرسپولیس در مراسمی باشکوه که در حضور جیانی اینفانتینو و سران کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد، سیراب نشدند و با برنامه‌ریزی بلند مدت، همان چیزی که در آن تبحر دارند، خواهان آن شدند که پس از این نیز هرروز به یاد سرخ‌ها بیاورند چگونه در استادیوم آزادی زانو زده‌اند و دائما این تصویر را به رخشان بکشند، پس آنها برای هر 300 نفر اعم از: بازیکنان، کادر فنی و هواداران خود، ویزای اقامت تهیه کردند تا در تمام استان‌های کشور مستقر شوند در زمان رقابت‌های پرسپولیس رخ‌نمایی کنند.

-198821.jpg

هواداران ژاپن

سوزوکی ستاره کاشیما که ارادات و مهر و محبت ویژه‌ای به یوکیا سوگیتا ستاره تراکتورسازی داشت،با دستور باشگاه کاشیما در تهران باقی ماند و به همراه عموهایش در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر به استادیوم آزادی رفت و پرچم ژاپن را به اهتزاز درآورد، به هرحال سوای بر یادآوری شکست پرسپولیس، او می‌بایست از سوگیتا هم حمایت کند و چند شعار ژاپنی هم دست‌برقضا در استایوم آزادی سر داد که هیچ‌کس هم در آخر متوجه نشد او چه می‌گوید، اما صدای عموهایش با توجه به تُن واضح‌تر صدایشان قابل فهم‌تر بود! آنها می‌گفتند: از ایران تا ژاپن چندتا خلیج و این حرف‌هاست.. به هرحال آنها از طی کردن مسافت طولانی توکیو تا تهران بسیار شاکی بودند!

سورپرایز باشگاه کاشیما اما در اصفهان رونمایی شد! آنها سرمربی خود را به دلیل میل وصف‌ناپذیر و ارادت چندین و چندساله به امیر‌قلعه‌نوعی در نقش جهان حاضر کردند و او از چند تن از هواداران کمک گرفت تا پرچم ژاپن را به پرواز دربیاورد! آنها اما سورپرایز خود را در زمان اشتباه رونمایی کردند، چرا که آنها با مرور برنامه سازمان لیگ انتظار آن را داشتند که پرسپولیس مقابل سپاهان به میدان برود! پس راهی استادیوم شدند! هنوز هم ژاپنی ‌ها نمی‌دانستند اوضاع از چه قرار است، زبان بسته‌ها فارسی را هم که بلد نبودند، دقیقه 5 بازی بود که پس از خرید بلیط از بازار سیاه وارد استادیوم شدند..

-404529

هواداران ژاپن

چهره پرسپولیس برایشان کمی غریبه بود، هیچکدام از بازیکنان را نمی‌شناختند و برانکو را هم در کنار  زمین نمی‌دیدند! در همین لحظه سرمربی کاشیما رو به همراهان خود گفت: احتمالا برانکو را اخراج کرده‌اند! اینجا در ایران صبر خیلی معنی ندارد و سریعا مربیان را اخراج می‌کنند، به همین دلیل است این مرد جایگزین او شده! همانطور هم که می‌دانید در زمان بازی با ما نیمی از بازیکنان خود را نداشتند و با محرومیت دست و پنجه نرم می‌کنند! این‌ها که در زمین حضور دارند بازیکنان تیم امیدشان هستند!

خلاصه که بنده خداهای ژاپنی برای 90 دقیقه روحیه پدیده مشهد را تضعیف کردند تا به باور آنکه این پرسپولیس است، به حمایت از سپاهان بپردازند! به هرحال لباس‌هایشان هم که قرمز بود و وجه تشابه بسیار بود! کارشناسان معتقدند عامل شکست پدیده در برابر سپاهان نیز همین ژاپنی‌ها بودند، به هرحال آنها سخت تاثیرگذارند!

-121831

هواداران ژاپن

جای نگرانی وجود ندارد، سازمان لیگ به دنبال آن است که کاروان ژاپنی‌ها را به زودی اسکان دهد و دیگر در کشور غریب دچار دردسر برای ورود به ورزشگاه‌ها نداشته باشند! این‌ها فقط تعدادی توریست هستند که برای مدتی کوتاه در ایران خواهند بود و پس از مدتی که از قهرمانی‌شان به لحاظ زمانی فاصله گرفتند و جذابیت به رخ کشیدنش مقابل پرسپولیس برایشان کم شد، از ایران خواهند رفت، لطفا فقط مهمان‌نوازهای خوبی باشید!

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۹۰۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان