//
کدخبر: ۱۴۸۹۱۲ //

ستاره پیشین پرسپولیس در راه تراکتورسازی

مالک متمول تراکتورسازی نام مهدی طارمی را در فهرست گزینه‌های جدی خود برای پر کردن جای خالی آنتونی استوکس و لی هری اروین قرار داده است.

ستاره پیشین پرسپولیس در راه تراکتورسازی
به گزارش فرتاک نیوز،

حواشی جدال پرسپولیس و تراکتورسازی به تحرکات نقل و انتقالاتی دو باشگاه نیز کشیده شد. با توجه به اخباری که به گوش می‌رسد جنگ سرخ‌های تهران و تبریز این بار به خارج از ایران و آن سوی آب‌های خلیج فارس کشیده، چون یکی از بازیکنانی که در صدر سبد خرید‌های زمستانی دو باشگاه قرار دارد، روز‌های پایانی حضورش در لیگ ستارگان را سپری می‌کند و تصمیم به بازگشت گرفته است.بازگشت مهدی طارمی به لیگ برتر محتمل‌ترین اتفاق قلمداد می‌شود. مشتری این بازیکن ملی‌پوش، اما تنها پرسپولیسی‌ها نیستند، چون گفته می‌شود با اتفاقات رقم خورده از سوی زوج بریتانیایی خط حمله تیم فوتبال تراکتورسازی، مالک متمول این باشگاه نیز نام مهدی طارمی را در فهرست گزینه‌های جدی خود برای پر کردن جای خالی استوکس و اروین قرار داده است.

مهدی طارمی که پرسپولیسی‌ها در تلاش بودند با باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی که خود باعث و بانی بسته شدن آن از سوی فیفا بود، برای سومین بار با او همکاری داشته باشند به یکباره با چشمکی که تراکتوری‌ها به این بازیکن گران‌قیمت زد، بر سر دو راهی تهران و تبریز قرار گرفت و پرسپولیسی‌ها که امیدوار بودند برانکو را به برگرداندن طارمی راضی کنند، با شوک بزرگی روبه‌رو شدند تا جنگ‌های پنهان آن‌ها با رقیب تبریزی وارد فاز تازه‌ای شود. آنچه به گوش می‌رسد اینکه تراکتوری‌ها که تجربه شیرینی از همکاری و خرید کاپیتان‌های اول تا سوم تیم ملی دارند سخت به تکاپو افتادند تا با جذب طارمی در نیم‌فصل دوم تیمی کهکشانی‌تر روانه بازی‌ها کنند تا با این حرکت هم تیم خودشان تقویت شود هم مانع تقویت رقیبی همچون پرسپولیس شوند. در این راه پالس‌های ابتدایی نیز ارسال شده و همه در انتظار پاسخ نهایی ستاره بوشهری الغرافه هستند.

منابع آگاه می‌گویند مذاکره مقدماتی میان طارمی و تراکتور انجام شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۸۹۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان