//
کدخبر: ۱۴۸۸۷۱ //
هفته پنجم لیگ اروپا؛

قربانی روی نیمکت، محرمی دور از لیست

دو بازیکن ایرانی باشگاه‌های اسپارتاک ترناوا اسلواکی و دینامو زاگرب کرواسی در ترکیب دیدارهای اروپایی تیم‌های خود قرار نگرفتند.

 قربانی روی نیمکت، محرمی دور از لیست
به گزارش فرتاک نیوز،

مسابقات هفته پنجم لیگ اروپا امشب دنبال می‌شود که در گروه D دو دیدار به صورت همزمان از ساعت ۲۳:۱۵ آغاز خواهد شد و طی آن تیم‌های اندرلخت بلژیک- اسپارتاک ترناوا اسلواکی و همچنین فنرباغچه ترکیه- دینامو زاگرب کرواسی به مصاف هم می‌روند.

اسپارتاک ترناوا که علی قربانی در آن عضویت دارد، در استادیوم کنستانت واندن استوک مهمان اندرلخت یک امتیازی و قعرنشین است و سعی دارد تا با کسب برتری مقابل این تیم  بلژیکی،۶ امتیازی شود و شانس بیشتری برای صعود از گروه D پیدا کند.

علی قربانی، مهاجم سابق استقلال که در دو دیدار اخیر لیگ اروپا برابر دینامو زاگرب کرواسی، در ترکیب اسپارتاک ترناوا بود، در مسابقه امشب جزو نیمکت‌نشینان تیمش است و به نظر می‌رسد در نیمه دوم وارد زمین شود.

در دیگر بازی این گروه، دینامو زاگرب صدرنشین در ورزشگاه شکری سراج‌اوغلو، مهمان تیم رده دومی فنرباغچه ترکیه است و دو تیم به ترتیب ۱۲ و ۷ امتیاز دارند.

صادق محرمی، مدافع راست سابق پرسپولیس که در دینامو زاگرب عضویت دارد، در تمام مسابقات مرحله گروهی لیگ اروپا در ترکیب دینامو زاگرب نیست و همانند دیدار اخیر لیگ یک کرواسی جزو فهرست بازی قرار نگرفته است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۸۸۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان