//
کدخبر: ۱۴۸۸۲۶ //

نکونام و کریمی بالاخره صلح کردند

دو تیم نساجی و سپیدرود رشت در دیداری بسیار جذاب و پر حادثه به نتیجه تساوی ۲-۲ رضایت دادند.

نکونام و کریمی بالاخره صلح کردند
به گزارش فرتاک نیوز،

از هفته چهاردهم لیگ برتر تیم نساجی مازندران در آخرین بازی خانگی خود در نیم فصل اول مسابقات به مصاف سپیدرود رشت رفته و به دنبال حفظ روند صعودی چند هفته اخیر خود است. شاگردان نکونام از دو بازی اخیر خود چهار امتیاز به دست آورده و از انتهای جدول جدا شده‌اند. اما سپیدرودی‌ها با شکست در دیدار شش امتیازی برابر نفت مسجدسلیمان باز هم در منطقه خطر قرار گرفته‌اند و هدفشان کسب هر سه امتیاز این مسابقه حساس است.

نساجی مازندران:

    حامد لک، جورجی گولیسیانی، فرشاد فرجی، مهرداد عبدی، حمیدرضا دیوسالار، احمد عبدالله‌زاده، محمد آبشک، علی اصغر آشوری (دقیقه ۷۳- شاهین مجیدی)، سجاد عاشوری، امید سینک و محمد عباس‌زاده (دقیقه ۳۹: محمد مهدی نظری (دقیقه ۶۲: رحمان جعفری))

سرمربی: جواد نکونام

سپیدرود رشت:

    کوروش ملکی، حسین کعبی ( دقیقه ۴۲: میلاد قربانزاده)، میلاد شیخ سلیمانی، میثم تهیدست، امین جوادی مقدم، محمدرضا مهدوی، علی عباسی (۶۶: علیرضا عزت کرامت)، مهرداد بایرامی (۴۶: یعقوب کریمی)، حسین ابراهیمی، پویا نزهتی و محمد غلامی

سرمربی: علی کریمی

شرح گل:

دقیقه ۴۴: نساجی ۱ – سپیدرود ۰ (محمد مهدی نظری): یک ضربه آزاد پشت محوطه جریمه برای نساجی به دست آمد که امید سینک آن را به زیبایی به سمت دروازه شلیک کرد و با دفع ناقص ملکی همراه شد. در ادامه محمدمهدی نظری از شلوغی محوطه جریمه استفاده کرد و با ضربه سر گل اول را برای تیمش به ثمر رساند.

دقیقه ۵۶- نساجی ۱-۱ سپیدرود (محمد غلامی): مهاجم با تجربه سپیدرود با ارسال پاس در عمقی نزهتی را صاحب موقعیت کرد که این بازیکن توسط دیوسالار در محوطه جریمه سرنگون شد و پنالتی برای سپیدرود به دست آمد. در ادامه محمد غلامی با ضربه‌ای فنی نتیجه را به تساوی کشاند.

دقیقه ۷۰: نساجی ۱-۲ سپیدرود رشت (میلاد شیخ سلیمانی)- سپیدرودی‌ها از سمت راست چپ صاحب یک کرنر شدند و یعقوب کریمی آن را به محوطه جریمه ارسال کرد و میلاد شیخ سلیمانی با استفاده از شلوغی محوطه جریمه و با شلیک شوتی سرکش گل دوم را برای تیمش به ثمر رساند.

دقیقه ۷۸- نساجی ۲-۲ سپیدرود (مهرداد عبدی): امید سینک از سمت راست ارسالی را به محوطه جریمه انجام داد که با ضربه سر فرشاد فرجی همراه شد و در ادامه مهرداد عبدی با ضربه آکروباتیک زیبا گل دوم را برای نساجی به ثمر رساند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۸۸۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان