//
کدخبر: ۱۴۸۷۸۷ //

خوشحالی سرمربی تیم فوتبال پدیده از نبود کی روش

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت:در سپاهان کی‌روس استنلی بازیکن خوبی بود که نبودنش به نفع ماست؛ البته سپاهان بازیکن‌های خوب زیادی دارد که نبود یک بازیکن برای آنان مشکلی ایجاد نمی‌کند اما به هر حال از اینکه فردا در بازی حاضر نیست خوشحالیم.

خوشحالی سرمربی تیم فوتبال پدیده از نبود کی روش
به گزارش فرتاک نیوز،

 یحیی گل‌محمدی در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خیلی خوشحالم که بعد از مدت ها به اصفهان بازگشتم فردا یک بازی حساس را پیش رو داریم که فکر میکنم مهمترین بازی نیم فصل اول باشد.

سرمربی تیم فوتبال پدیده ادامه داد: هر دو تیم نتایج خوبی گرفته اند؛ فردا با تیم خوب و بزرگی بازی داریم که کادرفنی خوبی دارد؛ باید با تمرکز بالا بازی کنیم و نباید اشتباهات تاثیرگذار داشته باشیم و باید از موقعیت های خود استفاده کنیم.

گل محمدی با بیان اینکه در بازی فردا مسائل روحی روانی مهم است بیان داشت:تیم داوری نیز بازی مهمی پیش رو دارد و امیدوارم اکبریان بتواند به خوبی قضاوت کند.

وی پیرامون ترکیب تیمش در بازی فردا گفت: خوشبختانه محروم و مصدوم نداریم و با تمام قوا به میدان می‌رویم؛ در سپاهان کی‌روس استنلی بازیکن خوبی بود که نبودنش به نفع ماست؛ البته سپاهان بازیکن‌های خوب زیادی دارد که نبود یک بازیکن برای آنان مشکلی ایجاد نمی‌کند اما به هر حال از اینکه فردا در بازی حاضر نیست خوشحالیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده درباره نتایج تیمش بیان داشت: تیم ما برای قهرمانی بسته نشد و این نتایج حاصل تلاش بازیکنان بوده که تمرکز داشته و علاقه به پیشرفت داشتند که مهمترین دلیل نتایج ما بوده است؛ بازیکنان علی‌رغم محدودیت‌ها خیلی خوب تمرین می‌کنند، روز به روز سعی می‌کنیم پیشرفت کنیم؛ از نتایجمان خوشحالیم از بازیکنان بخاطر انرژی که برای تیم می گذارند تشکر می کنم چون از این نظر فوق العاده بوده اند.

گل محمدی پیرامون حضور دیروزش در یکی از مدارس مناطق محروم شهر مشهد گفت: اصل کار را خبرنگاران انجام دادند و من هم به عنوان مهمان حضور داشتم، کمبود برخی امکانات برای یک مدرسه که کمتر از 10 کیلومتر با مشهد فاصله دارد جای تاسف داد، چراکه کشور ما امکانات فراوانی دارد؛ خوشحالم که توانستم چنین کاری را انجام دهم.

وی درباره تاثیر حضور پرتعداد هوادارن سپاهان بر بازی فردا گفت: اکثر بازکنان ما جوان هستند و جو ورزشگاه ممکن است روی عملکرد آنان تاثیر داشته باشد، هوادارن سپاهان خیلی پرشور هستند من از این جو خوب استقبال میکنم و امیدوارم فردا ورشگاه پر باشد؛ چون ما فوتبال را برای آنان بازی می‌کنیم و امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده درباره اینکه چرا تیمش در دقایق پایانی بازی‌ها زیاد گل می‌زند بیان داشت: این موضوع به تفکرات بازیکنان باز میگردد؛ اراده بازیکنان برای برد سبب شده حس کنند که در هر بازی می توانند پیروز شوند برای همین تا دقایق اخر برای پیروزی بجنگند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۸۷۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان