تاریخ انتشار: 1397/09/08 01:00
کد خبر: 119850

آیدین قویدل: امیدوارم ملوان زودتر از بحران خارج شود/ آن سیو من استثنائی بود

دروازه‌بان تیم فوتبال آلومینیوم اراک امیدوار است تا ملوان به شرایط ایده‌آلش برگردد.
آیدین قویدل: امیدوارم ملوان زودتر از بحران خارج شود/ آن سیو من استثنائی بود

آیدین قویدل دروازه‌بان آلومینیوم اراک در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی درخصوص بازی با ملوان بندر انزلی گفت: بازی خیلی خوبی بود و می توانست بازی پر گلی شود زیرا دو تیم موقعیت های زیادی داشتند ولی خدا کمک کرد و ما توانستیم بازی را ببریم.

گلر سابق ملوان درخصوص شرایط این باشگاه گفت: ملوان تیمی نیست که بخواهد در پایین جدول باشد ملوان تیمی است که من خیلی بهش علاقه دارم و امیدوارم که هرچه زودتر از لیگ یک به لیگ برتر برگردد و از این بحران هر چه زود تر خارج شود.

وی درخصوص هدف آلومینیوم در لیگ یک گفت: هدف امسال تیم ما این است که صعود کنیم و الان هم با صدر جدول ۴ امتیاز فاصله داریم و من خیلی امیدوارم که بتوانیم صعود کنیم و صد در صد یکی از تیم های مدعی به صعود تیم آلومینیوم اراک است.

قویدل در مورد شرایط این فصلش در مقایسه با فصل قبل گفت: نسبت به سال قبل شرایط خیلی فرق می کند و فصل پیش من ۳۰ بازی کردم و ۱۳ کلین شیت داشتم اما به نظرم امسال فصل خیلی خوبی را پشت سر گذاشتم و در چهارچوب بهتر عمل کردم.

وی در خاتمه گفت: آن سیو من مقابل ملوان استثنائی بود و همه حیرت زده شدند. تشکر می‌کنم از تمشاگران خوبمان که ما را در سرما و گرما و در بازی با ملوان با اینکه ابتدا ۲ بر ۰ عقب افتادیم تنها نگذاشتند و تشویقمان کردند و از کادرفنی هم تشکر می کنم که تیم ما را آماده کردند و باعث شدند نتایج خوبی بگیریم و یک تشکر هم می کنم از مربی گلرهایمان که همه جوره برایمان زحمت می کشد و پشت گلرهایش است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27kbqn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انزلی‌چی‌های سابق، نگهبان قفس طوری محمد ربیعی+عکس
اختصاصی فرتاک ورزشی|