//
کدخبر: ۱۴۸۵۴۱ //

فولاد خوزستان ۱_۱ ذوب‌آهن اصفهان؛ دشت اولین امتیاز منصوریان برای ذوب‌آهن

دو تیم فولاد خوزستان و ذوب‌آهن اصفهان از ساعت 15:30 در ورزشگاه فولادآرنا به مصاف هم رفتند و در نهایت به تساوی 1_1 رضایت دادند.

فولاد خوزستان 1_1 ذوب‌آهن اصفهان؛ دشت اولین امتیاز منصوریان برای ذوب‌آهن
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم های فولاد خوزستان و ذوب‌آهن اصفهان از ساعت 15:30 در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر ایران در ورزشگاه تازه افتتاح شده و مدرن فولاد آرنا به مصاف هم رفتند.

دو تیم با ترکیب های زیر بازی را آغاز کردند:

فولاد خوزستان

احسان مرادیان، فرزاد جعفری، ایوب والی، میثم دورقی، حسن بیت سعید، عبداله کرمی، مهدی زبیدی، فرشاد سالاروند، لوسیانو پریرا، سینا مریدی، رضا میرزایی

ذوب‌آهن اصفهان

 رشید مظاهری، هادی محمدی، عارف غلامی، حمید بوحمدان، رضا حبیب زاده، قاسم حدادی‌ فر، محسن مسلمان، ابوذر صفرزاده، مسعود ابراهیم‌ زاده، میلاد فخرالدینی و رحیم زهیوی

فولاد بازی را بسیار خوب و طوفانی آغاز کرد و در همان دقیقه 7 لوسیانو پریرا توانست دروازه ذوب‌آهن را باز کند. پس از این گل هر دو تیم تلاش زیادی برای گلزنی کردند اما ثمری نداشت تا نیمه نخست این دیدار با برتری 1 بر 0 به سود تیم میزبان به پایان برسد.

در نیمه دوم شاگردان علیرضا منصوریان برای فرار از شکست به آب و آتش زدند و فشار زیادی بر روی دروازه فولاد آوردند تا این که در دقیقه60 صاحب یک ضربه پنالتی شدند و محسن مسلمان ستاره خط میانی این تیم موفق شد بازی را به تساوی بکشاند و ذوب‌آهن را از دومین شکست پیاپی تحت هدایت منصوریان فراری دهد. شاگردان فریسات پس از دریافت این گل تلاش زیادی برای به ثمر رساندن گل برتری کردند اما موفق نشدند تا یک امتیاز بی حاصل سهم دو تیم از این دیدار باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۸۵۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان