//
کدخبر: ۱۴۸۲۵۷ //

رویای بازی گرفتن از محسن مسلمان برای منصوریان محقق شد

رویای بازی گرفتن از محسن مسلمان بالاخره برای علیرضا منصوریان محقق شد؛ او علاقه زیادی داشت در استقلال این ستاره را در اختیار داشته باشد اما آن زمان شرایط فراهم نشد.

رویای بازی گرفتن از محسن مسلمان برای منصوریان محقق شد
به گزارش فرتاک نیوز،

محسن مسلمان اگر در طول سال های گذشته فراز و نشیب هایش اجازه می داد، می توانست یکی از بهترین ستاره های تاریخ فوتبال ایران باشد. او از دورانی که به عنوان یک نوجوان در ترکیب ذوب آهن به بازی گرفته و چهره شد تا بعد که پیراهن فولاد خوزستان و پرسپولیس را پوشید و حالا که بار دیگر به ذوب آهن برگشته اگرچه یک مهره تاثیرگذار به حساب آمده اما گاها حواشی و البته فراز و نشیب های فنی اش اجازه نداده آنطور که باید مورد توجه قرار بگیرد. با این حال کیست که نداند مسلمان اگر بخواهد با توانایی های فنی ای که دارد می تواند هر کار غیرممکنی را انجام بدهد و به بازیکنی تبدیل شود که همین چند ماه قبل لقب «مهندس» فوتبال را یدک می کشید.مسلمان که امسال با انگیزه تکرار روزهای خوب گذشته با ذوب آهن بار دیگر پیراهن این تیم را پوشیده هنوز نتوانسته مثل دوران اوج در ترکیب تیم دوران نوجوانی اش بدرخشد . با توجه به انتظارات بالایی که از این ستاره وجود دارد اما هواداران فوتبال در اصفهان و به خصوص ذوب آهنی ها امیدوارند او بار دیگر ستاره تیم سبزپوش باشد و امیدواری ها درباره این اتفاق وقتی بیشتر می شود که می دانیم علیرضا منصوریان مربی مسلمان در تیم امید که رابطه خوبی هم با او دارد به ذوب آهن رفته است.

علیرضا منصوریان و مسلمان اگرچه به غیر از تیم ملی امید در هیچ تیم دیگری با هم کار نکردند اما همواره رابطه خوبی داشتند. اهالی فوتبال هنوز مصاحبه مسلمان مبنی بر اینکه «اگر منصوریان زودتر سرمربی استقلال می شد، به پرسپولیس نمی رفتم» را از یاد نبرده اند. از سوی دیگر سرمربی جدید ذوب آهن هم همواره از علاقه مندان به سبک فوتبال مهندس این تیم بوده و حالا نیز امیدوار است او مثل دوران طلایی اش در میانه زمین دست به کارهای بزرگ بزند و برگ برنده تیمش باشد.

مسلمان در اولین بازی ای که علیرضا منصوریان هدایت ذوب آهن را برعهده داشت، توانست عملکرد خوبی بر جای بگذارد. بازیکنی همواره با یک انتقاد اصطلاحا «ندو بودن» مواجه بوده، دوندگی زیادی مقابل پارس جنوبی جم شد و اگرچه نتوانست با این دوندگی و پاس های ارسالی اش مانع از شکست تیمش شود اما یکی از خوب های ذوب آهن بود و نشانه هایی از بازگشت به دوران خوب را به نمایش گذاشت.

رابطه گرم منصوریان و مسلمان از قبل از شروع بازی ذوب آهن و پارس جنوبی بار دیگر عیان شد؛ جایی که سرمربی ذوب آهن در مراسم شروع بازی این ستاره محبوب را به کنار زمین فراخواند و به او چند نکته تاکتیکی را یادآوری کرد. او از مسلمان در طول بازی مدام می خواست که توپ را حفظ کند و با پاس های دقیقش برای مهاجمان ذوب آهن در پشت دفاع پارس جنوبی موقعیت گلزنی بسازد.

وقتی در هر جای زمین حریف داور به سود ذوب آهن سوت می زد، منصوریان از کنار زمین با انگشتانش علامتی را به مسلمان نشان می داد و بعد از چند بار تکرار این موضوع مشخص شد که خواسته سرمربی از مرد میانه زمین تیمش این است که ضربات ایستگاهی را سریعا بکارد و شروع کند تا تیم حریف غافلگیر شود. البته که بازیکنان پارس جنوبی خیلی زود متوجه این امر شدند و اجازه ندادند او کاری از پیش ببرد.

مسلمان در نیمه دوم با بیرون رفتن قاسم حدادی فر بازوبند کاپیتانی ذوب آهن را هم بر دست بست و در نقش یک ستاره محبوب کارش را دنبال کرد. او در دقایق آخر بازی با دستور منصوریان تقریبا بازیکن آزاد شد و خیلی راحت به هرجای زمین سرک می کشید تا بتواند راهی برای نفوذ پیدا کند. این تلاش ها به ساخت یکی دو موقعیت گل هم منجر شد اما مهاجمان با بی دقتی آنها را از دست دادند.

منصوریان که در دوران حضورش در استقلال در جمع های خصوصی بارها گفته بود اگر مسلمان و سروش رفیعی را در اختیار داشت، مثل ژاوی و اینی یستا از آنها بازی می گرفت، حالا یکی از ابزارهای اصلی مورد نیازش را کنار خود دارد و امیدوار است زوج سازی مسلمان با حدادی فر بتواند او را از شرایط کنونی ذوب آهن نجات بدهد.

البته حضور این دو بازیکن در خط هافبک این چالش را برای او ایجاد می کند که شاید مسلمان و حدادی فر نتوانند دوندگی مد نظر منصوریان را در زمین داشته باشند. حدادی فر بازیکنی با سن و سال بالا در لیگ برتر است و طبیعی است که نسبت به روزهای اوج خودش از نظر دوندگی کمی پایین تر باشد. از سوی دیگر مسلمان هم همواره با انتقاد دوندگی کم مواجه شده است، مساله که مسلمان در پرسپولیس زیر نظر برانکوخلاف آن را ثابت کرد و حالا اما این دو بازیکن خوب می دانند که منصوریان انتظاری جز دوندگی بالا و عملکرد خوب از آنها ندارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۸۲۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان