//
کدخبر: ۱۴۸۰۵۱ //

جریمه ای جدید برای استقلالی ها

استقلالی ها در بازی با استقلال خوزستان با اعتراض های خود صحنه های عجیبی را درجریان بازی با استقلال خوزستان خلق کردند تا بیم جریمه ای تازه آن ها را تهدید کند.

جریمه ای جدید برای استقلالی ها
به گزارش فرتاک نیوز،

حوالی دقیقه ۳۵بازی بود که زاهدی فر ، داوربازی استقلال خوزستان-استقلال تصمیم به قطع بازی گرفت و از دو تیم خواست دقایقی به بیرون از زمین بروند تا بعد از مساعد شدن شرایط جوی بازی را ازسربگیرد. این تصمیم زاهدی فر اما باعث اعتراض شدید بازیکنان استقلال شد و درکمال شگفتی وینفرد شفر هم درکنار زمین به سمت داور رفت و با لحنی تند از او خواست از تصمیم خود مبنی برقطع بازی درآن شرایط جوی منصرف شود!

این اعتراض ها درشرایطی که قانون دست داوران را باز گذاشت در مواقعی که شرایط جوی در روند بازی تاثیربگذارد، بازی را برای دقایقی قطع و درصورت ادامه بازی را به زمان دیگری موکول کنند اما استقلالی ها انتظارداشتند داور تصمیم خود را تغییر دهد و با وجود بارش شدید باران به بازی ادامه دهد، بسیار بحث برانگیز بود. شاید یکی ازدلایلی که باعث بروز چنین چالشی میان بازیکنان و کادرفنی استقلال با داور شد، وضعیت فنی استقلال درآن دقایق بود که بربازی مسلط بود اما زاهدی فر به درستی بازی را قطع کرد به این دلیل که شدت باران درآن لحظات بسیار شدید بود وامکان ادامه بازی وجود نداشت.

با این حال استقلالی ها با اعتراض های خود صحنه های عجیبی را درجریان بازی با استقلال خوزستان خلق کردند تا بیم جریمه ای تازه آن ها را تهدید کند. البته اگر استقلالی ها شانس بیاورند و زاهدی فر از گزارش رفتار آن ها درآن دقایقی که بازی قطع بود به کمیته داوران و کمیته انضباطی خودداری کند، خطری این باشگاه را تهدید نخواهد کرد اما اگر زاهدی فر به این نتیجه برسد که باید رفتاراستقلالی ها را در آن شرایط گزارش کند احتمال صدورحکمی تازه علیه این باشگاه از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال وجود دارد. شاید اگر استقلالی ها درآن لحظات زود تصمیم نمی‌گرفتند و بی جهت به داوراعتراض نمی‌کردند اکنون جریمه ای آن ها را تهدید نمی‌کرد اما حالا این باشگاه باید منتظر بماند تا گزارش زاهدی فر به فدراسیون فوتبال برود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۸۰۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان