تاریخ انتشار: 1397/09/05 21:36
کد خبر: 120195

میشو: در گلزنی بی‌دقت بودیم/ بازی با شاهین یک جنگ بود

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: تاخیر یک روزه در زمان برگزاری بازی تیم های مس و شاهین به بهانه آبگرفتگی زمین توجیه ناپذیر بود.
میشو: در گلزنی بی‌دقت بودیم/ بازی با شاهین یک جنگ بود

 میشو کریستیچویچ دوشنبه شب پس از شکست سه بر صفر تیمش برابر شاهین بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: تخلیه آب زمین استادیوم شهید بهشتی در روز یکشنبه امکان پذیر بود ولی انجام نشدن این امر باعث شد تا بازی با یک روز تاخیر برگزار شود.

وی بیان کرد: این تاخیر ماندگاری تیم مس رفسنجان در بوشهر را افزایش داد و در نهایت باعث خستگی بیشتر بازیکنان شد.

کریستیچویچ در ارتباط با بازی بازیکنان تیم مس رفسنجان در مقابل شاهین بوشهر گفت: در این دیدار تیم میزبان با پشتیبانی هواداران خود انگیزه بیشتری برای برد داشت.

وی یادآور شد: با این وجود گل های دوم و سوم تیم شاهین تنها از روی اشتباه بازیکنان مس به نتیجه رسید و در یکی از صحنه ها نیز تیم مس از روی بی دقتی بازیکنان خود موفق به گل زنی نشد.

کریستیچ ویچ ادامه داد: در مجموع تیم مس رفسنجان می توانست بازی بهتری از خود برابر تیم شاهین به نمایش بگذارد ولی با کم دقتی بازیکنان و تاخیر یک روزه در زمان برگزاری بازی خستگی آنها را افزایش داد و نتوانستند به هدف خود در این دیدار دست پیدا کنند.

وی افزود: تاخیر در برگزاری دیدار تیم های مس رفسنجان و شاهین بوشهر باعث شد تا تیم مس برای بازی آتی نیز یک روز کمتر استراحت کند و سازمان لیگ باید این تاخیر را در بازی هفته آینده لحاظ کند.

کریستیچ ویچ ادامه داد: فوتبال یک بازی است ولی در دیدار با شاهین بوشهر از همان ابتدا این بازی تبدیل به جنگ روانی شد و آغاز این جنگ روانی با تاخیر در زمان برگزاری این دیدار آغاز شد.

وی گفت: دراواخر نیمه نخست بازی نیز وقتی قصد اعتراض به تصمیم داور داشتم سرمربی حریف بدون اینکه کسی وی را فراخوانده باشد خود را درگیر بحث کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zvrrb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عملکرد میشو کریستیچوویچ ضعیفتر از سامره در رفسنجان